דף הבית / כללי / זה לא נראה טוב

זה לא נראה טוב

ביום שישי האחרון, שיחקה הקבוצה מול קטמון ירושלים במשחק שעל הנייר היה צריך להסתיים עם ניצחון בכורה בליגה הלאומית, אך בפועל בסופן של תשעים הדקות, הכתומים שוב ירדו מאוכזבים לחדר ההלבשה, עם הפסד כואב 1:0.
אם התבוסה להפועל תל אביב, כואבת ככל שתהיה, עוד התקבלה בהבנה מסוימת בגלל העובדה שתל אביב היא ככל הנראה הפייבוריטית לחזור לליגת העל בתום העונה, הרי שההפסד לקטמון כבר לא התקבל בשום צורה, בטח לא לאור העובדה שהחל מהדקה ה-37 כשהתוצאה עדיין הייתה מאופסת, נשארה קטמון בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של סזאר הירושלמי שפגע בחריפות במור שקד. רגע לפני השריקה למחצית הראשונה, חוסר ריכוז בהגנת הכתומים עלתה להם ביוקר עם השער היחיד במשחק לזכות קטמון.
המחצית השנייה הייתה חלשה במיוחד, ראשון לציון לא ניצלה את היתרון המספרי ולא הגיע כמעט בכלל למצבים מסוכנים. ארבע דקות לסיום המשחק, מורחק נוסף למקומיים שנשארים בתשעה שחקנים, אך גם כשהכתומים עם יתרון של שני שחקנים על הדשא, הם לא מצליחים לתרגם אותו לשער ראשון העונה. האוהדים הזועמים, טוענים שבסופו של המשחק ראו את מאמן הקבוצה ניר ברקוביץ, עוזב ולא מצטרף אל שחקניו אל חדר ההלבשה. אחרי שני מחזורים, הקבוצה מדורגת במקום האחרון בטבלת הליגה הלאומית כשהיא ללא נקודות וללא שערי זכות. במחזור הקרוב תגיע להברפלד, היורדת השנייה מליגת העל- הפועל כפר סבא, מה שלא הופך את העניינים לפשוטים יותר עבור ניר ברקוביץ וחניכיו. כפר סבא פתחה את הליגה בסערה עם שני ניצחונות, כשבמחזור האחרון היא הלמה 4:0 בהפועל פתח תקווה.
בקבוצת הנוער קיבלו בשבוע שעבר מאמן חדש- נאור לוזון, האחיין של אבי- יושב ראש ההתאחדות לכדורגל לשעבר. עד עתה, אימן לוזון במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה והוא יחליף בתפקידו בראשון לציון את יוסי חכים. קבוצת הנוער תפתח את העונה בשבת הבאה עם פתיחת ליגת העל, במשחק חוץ מול קריית שמונה. את העונה האחרונה סיימה הקבוצה במקום ה- 12, והגיעה עד לגמר גביע המדינה, בו הפסידה לרעננה.

אכזבה מול קטמון- צילום אתר האוהדים
לוזון עם מנכל מחלקת הנוער זיו סלומון- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות