דף הבית / כללי / הסכסוך עם המעסיק הסתיים בכתב אישום

הסכסוך עם המעסיק הסתיים בכתב אישום

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בעיר הועסק כסדרן בסופרמרקט גדול בראשון לציון במשך כשנתיים עד שפרץ סכסוך על רקע כספי בינו ובין בעליו של המקום.

ביום בו פרץ הסכסוך, ניגש הסדרן לקופאי בשעה שהמתלונן לא נוכח וביקש ממנו סכום של 2,500 ₪ כשהוא אומר לו שנשלח על ידי בעלי המקום. הקופאי מילא את בקשתו ומסר לו את הכסף מקופת העסק.

כשבוע לאחר מכן שב הנאשם לסופרמרקט בשעת צהריים כאשר הבעלים לא נוכח וניגש לקופאית שעבדה באותה שעה. הוא ביקש ממנה סכום של 2,000 ₪ כאשר הקופאית שאלה לפשר הדבר הוא אמר לה כי משיכת הכסף נעשית באישורו של הבעלים.

בעקבות האירועים המתוארים הורה בעליו של הסופרמרקט לכלל העובדים שלא למסור כסף לנאשם ולא לאפשר לו להיכנס למקום.

 

"אני אחזור לקחת את מה שמגיע"

כעשרה ימים לאחר מכן שב הנאשם למקום העבודה שעזב, ניגש אל עמדת הקופאיות ולקח ארבע חפיסות סיגריות כשהוא פונה לצאת מהמקום מבלי לשלם. מנהלת המקום שאלה אותו לפשר מעשיו והנאשם השיב לה: "מי את, מה את, מי שואל אותך?". ועזב את המקום.

בהמשך, כאשר הנאשם והמתלונן לא יישרו את ההדורים ביניהם, שלח הנאשם הודעה למעסיקו לשעבר בה כתב: "אתה לא רוצה להביא מכתב פיטורים? נתחיל לפעול בדרכים שלי. בהצלחה". כאשר המתלונן שאל למה כוונתו השיב הנאשם: "הכל בסדר, אתה תראה".

שלושה שבועות חלפו והנאשם הגיע שוב לסופרמרקט בו עבד – שוב בשעת צהריים בה הבעלים לא נכח – וניגש לקופאי עם פתק בו כתובות שעות האמורות להיות שעות עבודתו ואמר לו תוך שהוא אוחז בחולצתו: "אני רוצה את הכסף שלי עכשיו, מה שמגיע לי".

הקופאי ביקש מהנאשם כי יפנה לבעלים של העסק בנושא אולם הנאשם איים עליו: "הוא לא עונה לי ומסנן אותי, נמאס לי מהמשחקים שלו. אם אתה עכשיו לא מביא לי את הכסף שמגיע לי אני ארצח אותך. לא כדאי לך להתעסק איתי".

הנאשם שלח ידו את הקופה הוציא ממנה סכום של 1,900 ₪ ויצא אתו מהמקום כשהוא מעביר מסר מאיים: "זו לא הפעם האחרונה. מגיע לי יותר ואני אחזור לקחת את מה שמגיע לי. תעביר את זה לבעל הבית".

בכתב האישום מופיע עוד כי בהמשך שלח הנאשם הודעה מאיימת נוספת לבעל הסופרמרקט בה שב ודרש מכתב פיטורים: "עד היום בשעה שתיים יש לך להביא לי את המכתב אם לא אני עושה בדרך שלי ולא אכפת לי כבר מכלום. הולך אתך עד הסוף. ביקשת מלחמה? קיבלת".

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של דרישה באיומים של רכוש, גניבה ואיומים. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

כתב: רונן דמארי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות