n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / "חלמה להיות רופאה ולהמשיך ולהציל חיים"

"חלמה להיות רופאה ולהמשיך ולהציל חיים"

חיילת צה"ל אושר שמחה ברזילי, התנדבה במוקד מד״א ברחובות ונפלה בעת מילוי תפקידה בנחל עוז. יהי זכרה ברוך

חיילת צהל ומתנדבת מדא סמל אושר שמחה ברזילי זל

מגן דוד אדום כואב את נפילתה של חיילת צה"ל אושר שמחה ברזילי (ז"ל, תושבת מזכרת בתיה ומתנדבת מד"א בתחנת רחובות, שנפלה בעת מילוי תפקידה כסמב״צית במוצב נחל עוז בשבת השחורה. רב"ט  אושר ברזילי שירתה כסמלת מבצעים של החטיבה הצפונית של אוגדת עזה, ונהרגה כתוצאה מירי מחבלים שחדרו לאחד המוצבים הסמוכים לגדר הגבול עם רצועת עזה.

אושר ז"ל החלה את דרכה במגן דוד אדום בשנת 2019 כמתנדבת נוער מגישת עזרה ראשונה, ובמשך שנות התנדבותה עד גיוסה לצה"ל סייעה להציל את חייהם של מטופלים רבים, עברה קורסים והכשרות על מנת להעניק טיפול רפואי גם בניידות לטיפול נמרץ של מד"א ואף חנכה מתנדבי נוער חדשים. אושר ז"ל הותירה אחריה הורים, 5 אחים ובן זוג ונטמנה בבית העלמין במזכרת בתיה בליווי בני משפחתה וחבריה הרבים.

הילה פילוסוף, פראמדיקית מד"א ואחראית מתנדבי נוער בתחנת רחובות, ספדה לה: "כשמה כן היא, אושר ז"ל הייתה מלאה באושר, שמחה וחיוך ותמיד הייתה הראשונה לעזור ולסייע כשצריך והקפידה בכל שבוע להגיע למשמרת ולהתנדב על האמבולנס או על הניידת טיפול נמרץ. היא הייתה מתנדבת מקסימה עם אישיות כובשת, שחלמה בבגרותה להפוך לרופאה ולהמשיך ולהציל חיים. יהי זכרה ברוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות