דף הבית / כללי / הכבשה השחורה סגולה

הכבשה השחורה סגולה

למכבי ראשון לציון פשוט לא הולך מול הפועל חולון. ביום שני, ספגה הקבוצה הפסד ביתי כואב נוסף לסגולים- 105:102, כשלכולם עוד מהדהד בראש ההפסד בעונה הקודמת מול אותה הקבוצה באותו המגרש, במשחק שהסתיים לאחר הארכה. היה זה ניצחונה השלישי העונה של חולון על ראשון לציון והשמיני ברציפות בעונות האחרונות.

המשחק היה מהנה וצמוד לכל אורכו עם ריצות קצרות משני הצדדים שהובילו ליתרון שהגיע בשיאו לתשע נקודות במהלך הרבע השני לטובת ראשון לציון ולשמונה נקודות בשיא של חולון. בתחילת המשחק הוענק זר פרחים לשחקן הבית המושאל לחולון- איגור קולשוב שלא נתן משחק גדול בשורות הסגולים. הישראלים של הקבוצה פתחו טוב את המשחק והוליכו את ראשון לציון ליתרון 9:5 לפני שחולון התעוררה ונצמדה. אדם אריאל ודיימון סימפסון, היו הטובים ברבע הראשון, אך בסופן של עשר הדקות הראשונות חולון הוליכה 29:24. ההגנה העבירה הילוך עם פתיחת הרבע השני וחולון לא מצאה את הטבעת. המילטון איפס את היד ועם ריצה אישית של 7:0, העביר את היתרון למקומיים. חולון הספיקה לחזור ליתרון לפני שריצה נוספת הפעם של מונרו וטישמן, הקפיצה את התוצאה ל- 43:34. אך חולון, הקבוצה שיצאה מהכי הרבה "בורות" בעונה האחרונה, לא נבהלה ועד לסיום המחצית הצליחה לבצע ריצת 13:6 ולהפסקה ירדו הקבוצות כשראשון לציון מוליכה 49:47.

חולון פתחה טוב יותר את הרבע השני, הפכה את התוצאה וניצלה החטאות רבות מקו העונשין של ראשון לציון, בעיקר של איתי שגב שהחטיא ארבע פעמים רצוף. קורי וולדן האורח היה בלתי ניתן לעצירה, אך מהצד השני אדם אריאל המצוין (שיא קריירה של 19 נקודות), לא נתן למשחק לברוח. הרבע השלישי הסתיים בתוצאה 77:73 לאורחים. עם פתיחת הרבע האחרון, חולון ברחה עד 83:75, אדם אריאל הגיב בשלשה ואז הגיע המהלך שהיה יכול לשנות את גורל המשחק כששחקן חולון דקוואן ג'ונס, קיבל עבירה טכנית והורחק מהמשחק. אריאל והמילטון ניצלו היטב את ההזדמנות והתוצאה התאזנה ל- 83:83. אך ראשון לציון לא השכילה לשמור על המומנטום ותוך דקה חזרה לרדוף אחרי חולון וקורי וולדן, שהמשיך לעשות במגרש ככל העולה על רוחו.

המשחק נשאר צמוד עד לדקה האחרונה, לונג ומונרו צמצמו להפרש של נקודה אחת בלבד, הרוש ושמחון מהצד השני שוב ברחו לחמש נקודות הפרש, אבל לונג וטישמן שוב צמצמו לנקודה. שגב החטיא עוד שתיים קריטיות מהקו וחולון הענישה עם סל מהצד השני. טישמן שנמצא לאחרונה בכושר מצוין, הגיב עם שלשה אדירה, אבל המילטון נחסם בהתקפה הבאה והאוויר יחד עם הזמן בשעון, נגמרו לפני שחניכיו של גיא גודס הספיקו לחזור למשחק. המילטון סיים כקלע המוביל עם 23, אריאל עם 19, מונרו 15, לונג 13, סימפסון 11, בלייזר וטישמן 8 כל אחד, שגב 6 (6 החטאות מקו העונשין). בשורות האורחים קלע קורי וולדן שיא עונתי של 37 נקודות.

שני מחזורים לסיום, ראשון לציון מדורגת שישית ועם סיכוי יותר מסביר שבשלב רבע גמר הפלייאוף היא תפגוש את לא אחת מאשר הפועל חולון לסדרה של הטוב מחמישה משחקים. כבר הערב (חמישי), תעלה הקבוצה לירושלים למפגש קשה מול מחזיקת הגביע ואת הליגה הסדירה היא תסיים ביום שני במשחק ביתי מול הפועל אילת.

קולשוב ובלייזר בתחילת המשחק- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
קולשוב ובלייזר בתחילת המשחק- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
המילטון בדאנק מול חולון- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
יתכן ויפגוש את חולון גם בפלייאוף, גודס- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות