דף הבית / כללי / החגיגות יחלו בראשון לציון

החגיגות יחלו בראשון לציון

כ-3000 רצים אמורים לקחת חלק במרוץ הדגל 2018, אשר יוזנק ביום שישי ה-2 בפברואר, מאצטדיון האתלטיקה בראשון לציון. מרוץ הדגל מהווה את אירוע הפתיחה לסדרה של אירועי ספורט מתוכננים לציון חגיגות ה-70 למדינה שיתקיימו בעיר בחודשים הקרובים.
זו השנה השלישית ברציפות בה מתקיים מרוץ הדגל שהופך כבר למסורת והוא כולל את אליפות ישראל ל-15 ק"מ של איגוד האתלטיקה, בה ייקחו חלק טובי הרצים הישראלים. לצד המקצה הארוך יתקיים גם מקצה קצר יותר למרחק של חמישה ק"מ ומקצים עממיים למרחקים של שני ק"מ, 500 מ' ו-250 מ'.
מ"מ וסגן ראש העירייה, מוטי עג'מי: "מרוץ הדגל הוא יריית הפתיחה של אירועי שנת ה-70 למדינת ישראל ואני קורא לכולכם, הספורטאים והחובבים, להגיע ולקחת חלק במקצים השונים במרוץ ובכלל האירועים שיתקיימו בעיר בשנה הקרובה."
סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, איתן שלום: "מרוץ הדגל הוא אירוע ספורטיבי המאפשר לכל אחד, קטן כגדול, לקחת חלק ולהשתתף במקצים השונים. אני מזמין את תושבי העיר להצטרף אלינו לחגיגה העממית, שמעבר לפן הספורטיבי- בריאותי שלה, היא גם מחברת ומגבשת את הקהילה, על רבדיה השונים".
בין האלפים שהבטיחו השתתפותם במרוץ יהיו גם מאות תלמידי בתי ספר יסודיים, אשר ישתתפו במקצים הקצרים ותלמידי חטיבות הביניים והתיכוניים שייקחו חלק במקצים הארוכים יותר וזאת תודות לשיתוף פעולה עם מנהל החינוך בעירייה. לצד התלמידים ישתתפו גם אימהות, שחקניות המאמנט של ראשון לציון, אשר גם יקימו באצטדיון מתחם עם רשתות שבו יתקיימו משחקוני ראווה.
מחזיקת תיק הבריאות, חברת המועצה יפעת מאירוביץ יפת: ״זו השנה השלישית שהמרוץ יוצא לדרך ומדי שנה אנו מעודדים מכמות המשתתפים ההולכת וגדלה, אין ספק שהקהל מצביע ברגליים. עיריית ראשון לציון רואה חשיבות גדולה בקידום אורח חיים בריא וספורטיבי ואנו מקיימים כל השנה מגוון פעילויות ספורט בקהילה, סדנאות פתוחות לציבור, ימי עיון וסדנאות להעלאת המודעות לאבחון מקדים ועוד״.

מרוץ הדגל. צילום אבי כאכון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות