דף הבית / כללי / אליפות של תחרות

אליפות של תחרות

העיר ראשון לציון אירחה בסוף השבוע האחרון 250 שחקנים מ 17 מדינות אשר התחרו באליפות ישראל הבינלאומית בבדמינטון לנוער. האליפות היא חלק מהסבב האירופי לנוער והעניקה נקודות בדירוג האירופאי והעולמי בדרך לאליפות אירופה לנוער שתערך בספטמבר. המדינות הבולטות בטורניר הן בלגיה, קרואטיה, דנמרק (אלופי אירופה), רוסיה והודו שהתמודדו מול אלופי ישראל לנוער הטריים שהוכתרו לפני כחודש.

חלי ניימן, ממועדון מכבי ראשון לציון שהוכתרה כאלופת ישראל עד גיל 19, עלתה פעמיים אל הפודיום עם מקום שני בזוגות נשים (יחד עם שותפה מהונגריה) ומקום שלישי ביחידות. אל ניימן הצטרפו לאון קוגל וגל חירם שזכו במקום השלישי בזוגות גברים.

התחרות שנערכה בעיר היין חגגה עשור של פעילות ואורגנה על ידי מועדון מכבי ראשון לציון ועיריית ראשל"צ. ויקטור יוסים, יו"ר מכבי ראשון לציון ומייסד הטורניר התייחס גם לרקע הביטחוני שהפך לנושא שיחה: "כבר 10 שנים שאנחנו מארגנים את הטורניר הזה ומייסדים קשרים חזקים עם המדינות המובילות בענף. ברור שהייתה דאגה ברקע אבל דרך המעטפת של ארגון האירוע ויחד עם עשרות המתנדבים, ידענו להרגיע ולתת לכולם תחושת בטחון".

 גאווה על הפודיום- צילום דוד גורפינקל
גאווה על הפודיום- צילום דוד גורפינקל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות