n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים פותחת את שנת הלימודים החדשה

בת ים פותחת את שנת הלימודים החדשה

בשעה טובה, שנת הלימודים יוצאת הבוקר (חמישי 01.09) לדרך ועשרות אלפי תלמידים מגיל שנתיים ועד 18 ישובו אל הכיתות ואל גני הילדים של בת ים

אורי יאיר יעקב עילאי להגני ליאל מישאל תלמידים צילום ענבל פלאח יעקב
אורי יאיר יעקב, עילאי להגני וליאל מישאל תלמידי כיתה ז' בבית הספר ממ"ד המר דרכא בבת ים

יום חג לתלמידים, למורים ולהורים. שנת הלימודים החדשה יוצאת לדרך עם 2.5 מיליון תלמידים שיחזרו אל הכיתות וגני הילדים ברחבי הארץ. בבת ים יגיעו אל מוסדות החינוך למעלה מ-22 אלף תלמידים ותלמידות שייפקדו את הגנים, בתי הספר, חטיבות הביניים והתיכונים.

רק אתמול, יממה לפני פתיחת שנת הלימודים, הושג הסכם בין משרד האוצר, החינוך, הסתדרות המורים ואירגון המורים והוסר באופן סופי איום השביתה שריחף במשך כל ימי החופש הגדול.

אילינוי בוסקילה, שי-לי יעקב, אופק אלמליח, ליאל שמואלי – צילום ענבל פלאח יעקב

אילינוי בוסקילה, שי-לי יעקב, אופק אלמליח וליאל שמואלי פותחות את שנת הלימודים החדשה בממ"ד דרכא בית וגן

ראש העיר צביקה ברוט, בירך ואמר בשידור אינטרנטי מיוחד שערך לרגל פתיחת שנת הלימודים: "אנחנו מאוד נרגשים לקראת הראשון לספטמבר שהוא תמיד יום חג. אנחנו הולכים לפתוח מערכת חינוך מהטובות בארץ, עם צוותים חינוכיים נהדרים. אני מבטיח שאנחנו נמשיך להפוך את העולם כדי לתת את כל מה שצריך כדי שהילדים שלכם יהיו בטוחים, ילמדו טוב, יקבלו את כל סט הערכים שהם צריכים ואת כל הערכים הלימודיים ברמה הכי גבוהה שיש. שתהיה לכולנו שנת לימודים מוצלחת ופוריה".

חברת מועצת העיר ענבל פלאח יעקב שליוותה היום את התאומים שלה שי-לי ואורי-יאיר המתחילים את כיתה ז', אמרה לרגל פתיחת שנת הלימודים: "זכרו שהחינוך הוא הדרך. האדם – הוא המטרה" כך אמר א.ד.גורדון. תלמידי בת-ים היקרים, שנת לימודים חדשה נפתחה, אנצל את הבמה לכמה מילות פתיחה וברכה. שתהיה לכם שנה – מלאת אתגרים, מחשבה והקשבה. אנחנו מצידנו ניתן לכם את כל התשתית והדחיפה. עלו והצליחו."

ענבל פלח יעקב והבת שי-לי

חברת המועצה ענבל פלאח יעקב והבת שי לי, מתחילים ברגל ימין את שנת הלימודים החדשה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות