n
דף הבית / אוכל / הביס המתוק של היום

הביס המתוק של היום

לפעמים אנחנו חוזרים מהעבודה וכל מה שאנחנו רוצים זה רק כוס קפה עם עוגה לצידו. לפעמים התחושה הזו יכולה לתקוף דווקא בשעות הבוקר, לאחר פרויקט מאומץ בעבודה או רגע לפני שצוללים לתוך אחד כזה, רק רגע אחד של כוס קפה חמה עם ביס מתוק ומפנק. ולפעמים נקבל את התחושה הזו דווקא בשעות הערב, אחרי שהילדים כבר במיטות, אחרי מקלחות וארוחת ערב, ברגע הזה שסוף סוף אפשר להרים רגליים ולהירגע על הספה לצד כוס קפה ופרוסה של עוגה טובה. אספנו עבורכם שלל מתכונים נהדרים לעוגות שיעניקו לכם בדיוק את הביס המתוק הזה.

קרדיט: pexels
קרדיט: pexels

עוגת טורט

עוגת טורט היא אחת העוגות הכי טעימות שיש, עוגה שיש בה גרדת לימון עדינה שמעשירה את הבלילה. היא רכה מבפנים ומבחוץ יש לה מעטה קראנצ'י שמעט מתפורר. אפשר להוסיף עליה קצפת אוורירית או רק לבזוק מעט אבקת סוכר. מי שרוצה לשדרג את הטורט יכול להפוך אותה בקלות לעוגה אחרת לגמרי – עוגת שיש. אפשר עדיין לערבל את המצרכים כמו לעוגת טורט, אך מחצית להפריד ולשלב קקאו. בסיום התהליך תוכלו לשפוך את הבלילה הכהה ראשונה ומעליה את הבלילה הבהירה ועם שיפוד להעניק לה את צורתה הייחודית.

 עוגת שוקולד

לפעמים כשאנחנו מכינים עוגת שוקולד, רק מעצם הידיעה שיש לנו בבית עוגה כזו מפנקת, אנחנו כל היום מפנטזים על הרגע הזה שנוכל לשבת בנחת ולאכול פרוסה של עוגת שוקולד נימוחה שמשאירה טעם של עוד הרבה אחרי שהיא נגמרה. עוגה כזו, פשוטה ככל שתהיה, היא עוגה מושלמת לביס מתוק של היום.

עוגה בנינוח הדרים

כמה פעמים השתוקקתם לאכול פרוסה של עוגת תפוזים, עוגה ריחנית בטעמי הדר נעימים ועדינים. עוגת התפוזים מתאימה כמו כפפה ליד לשילובים של קוקוס טחון או סולת שמרקמה מעט גרגירי, אך יש מי שמאוד מתחבר לטעמים ולמרקמים הללו. עוגה נהדרת שכזו מושלמת להתחיל איתה את הבוקר ברעננות מופלאה שתיתן לכם בוסט לכל היום.

עוגת מייפל

עוגת מייפל היא עוגה סופר מיוחדת, הטעם העמוק של המייפל, הטעם המתוק והייחודי שלו, הם אלו שהופכים את העוגה הזו לכה טעימה ונימוחה. סירופ המייפל לא נמצא רק בשכבה העליונה של העוגה אלא נמצא גם בתוכה, שוכן בתוך הספוג הרך ומעניק לו גם מטעמו הייחודי. אם אתם רוצים להתחיל את היום בטעמים מתוקים זו העוגה המושלמת לכך. ואם אתם רוצים להתפנק אחר הצוהריים בביס מתוק של גן עדן זוהי לגמרי העוגה בשבילכם.

עוגת חמאה

עוגת החמאה היא עוגה עדינה, רכה וטעימה. כולה מורגשת ומודגשת בטעמי החמאה המתקתקים, אך הם נעימים לחך ואינם מעיקים. טעמה של החמאה משתלב בהרמוניה מושלמת לצד כוס קפה או תה והיא נהדרת כעוגה לשעות הערב, כיוון שאינה מאוד מתוקה ולא תקפיץ לכם את כל הצ'אקרות. תוכלו ללכת לנמנמם שנת לילה טובה גם אם אכלתם אותה בשעה מאוחרת.

עוגת בננות

העוגה שמעניקה בוסט של אנרגיה היא העוגה עם הפרי הצהוב, בננות נהדרות וטעימות שהופכות את מרקמה של העוגה לרכה מתמיד. לעוגה הזו אפשר להוסיף סירופ מייפל או קרמל שיעניק לה טעם של בננות מקורמלות או לחילופין לשלב בתוכה שבבי שוקולד נהדרים שמשתלבים בהרמוניה מוחלטת עם טעמן של הבננות. מי שחפץ להוסיף לעוגה הזו דווקא טעמי אגוזים יכול להוסיף כאן אגוזי מלך שיחמיאו מאוד לטעמי הבננות בעוגה.

עוגת גבינה

אחרונה חביבה ברשימת הביס המתוק שלנו היא מלכת העוגות הלבנה. העוגה שאין לה מתחרים, שאפילו בגרסה האפויה הפשוטה ביותר היא טעימה ונימוחה, מפנקת ואף פעם לא מאכזבת. מושלמת לכל אחד משלבי היום שבהם רוצים להתפנק עם ביס מתוק!

 

** תוכן ממומן **

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חדשות האוכל: איפה תאכלו בחג הפסח

תפריט נגישות