n
דף הבית / אוכלים בחוץ / מסעדת רגינה- כל מה שחיפשתם במסעדה כשרה

מסעדת רגינה- כל מה שחיפשתם במסעדה כשרה

המסעדה ממוקמת במתחם התחנה בתל אביב, מתאימה לבילויי משפחתי, זוגי ואירועים, האוכל אותנטי ומשלב את המטבח היהודי לדורותיו לצד חדשנות.

WhatsApp Image 2022-09-12 at 15.56.28
אתר rest

 

WhatsApp Image 2022-09-12 at 15.56.27
צילום:אתר rest

כמה פעמים חיפשתם מסעדה כשרה ואיכותית עם אווירה מיוחדת, חניה בשפע שבסופה גם תוכלו לטייל ולהנות מהאזור? מסעדת רגינה במתחם התחנה בתל אביב היא המקום המדוייק הזה.

מתחם התחנה כשלעצמו הוא מקום יפייפה שניתן להעביר בו לא מעט שעות בין אם מדובר בדייט לילי לבין ארוחה משפחתית או פגישה עם חברים, במסעדה שלושה חדרים פרטיים בגדלים שונים ושתי חצרות צמודות שנראה שעמדו בזמן מהמאה הקודמת, גם בלילות הקיץ הישיבה בחוץ נעימה ושקטה עם מוזיקה שמאפשרת לשוחח ולהנות מהמקום.

לדברי הבעלים ההשראה של רג'ינה התחילה בחלום: חלום על זמנים עברו, בהם מתחם התחנה היה מוקד עלייה של מהגרים מכל רחבי העולם. רכבות מבירות ודמשק עברו דרך התחנה – חלקן פורקות את נוסעיהן כאן בתל אביב, וחלקן ממשיכות לירושלים. הרציפים היו הומי אדם, והמקום היה הביטוי האמיתי ביותר למונח "כור היתוך".

עולים הגיעו למתחם ממקומות שונים בעולם, ומכאן המשיכו והתפזרו ברחבי הארץ. ברגעים בהם שהו במתחם התחנה – נוצר בדיוק כאן מפגש בלתי אפשרי כמעט של תרבויות, אשר לימים היוו את הבסיס למדינה שבדרך. כך גם ניתן לראות את ההשראה בתפריט, מהדג המרוקאי לעוף הירושלמי, מהגולאש ההונגרי לכריך הטוניסאי. לכולם יש מקום בתפריט של רגינה, לצד המנות שהתווספו עם השנים לתפריט הישראלי/עולמי כמו ההמבורגר, סטייק אנטריקוט סטייק פרגית ועוד.

המנות במסעדה גדולות וניתן לבצע שריינג בקלות, במנות הפתיחה אפשר למצוא את הפחמימה המושלמת בצורת פוקצ'ה שאפויה על חלוקי נחל ומוגש לצד מטבלי השף ( 26 שקלים), לאוהבי הכרובית מומלץ על כרובית מטוגנת עם פירורי לחם לצד טחינה (48 שקלים).

במנות הראשונות טעמנו את הפטה כבד עוף שהיתה מנה מעולה כמו במטבח היהודי, עם טוויסט של ריבת בצל וטוסטונים ( 54 שקלים) וברוסקטה סלמון מעושן שהגיע עם בצל סגול, צנונית ,עשבי תיבול ואיולי צ'פוטלה, המנה היתה נהדרת ומרעננת, לכל אוהבי הסלמון זו בהחלט מנה מנצחת ומשביעה ( 52 שקלים).

לאחר שאכלתם מנת פתיחה והוספתם מנה ראשונה נהדרת אם נשאר לכם עוד מקום ( אמרנו מנות גדולות לא?) הגיע שלב המנות העיקריות, כאשר כאן מדובר בחגיגת בשרים ודגים של ממש. לאוהבי בשר שלא מחפשים שינויים מומלץ הסטייק אנטריקוט (380 גרם) שצלוי על הגריל לצד תפוחי אדמה אפויים, הבשר מעולה ועשוי במידה שתבחרו (168 שקלים) , למי שאוהב לגוון ומחפש ממש תבשיל מומלץ להזמין את תבשיל האסאדו שמוגש עם בצלים ופטריות ברוטב ציר בקר, ברביקיו מעושן וסילאן מוגש עם אורז ותערובת שקדים וחמוציות ( 118 שקלים)

WhatsApp Image 2022-09-12 at 15.56.21
אתר rest

במסעדה ניתן למצוא גם מנות לטבעונים כמו המבורגר טבעוני ושווארמה טבעונית ומגוון סלטים חיים ומרעננים.

ומה לקינוח? השאלה הכי נשאלת היא האם קינוח פרווה יכול להיות טעים? מסעדת רגינה מראה שכן, בתפריט תוכלו למצוא פילו תפוחים, סופלה שוקולד קלאסית, מלבי קוקוס ועוד.

המלצה שלי: פנו ערב ולכו רעבים.

WhatsApp Image 2022-09-12 at 15.56.19
צילום: אתר rest

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות