n
דף הבית / אוכלים בחוץ / מחפשים מסעדה ללא גלוטן? ביגה חיפה!

מחפשים מסעדה ללא גלוטן? ביגה חיפה!

סניף ביגה חורב חיפה של הרשת הארצית מציב רף קולינרי חדש-הבולנז'ריוהפטיסרי היחיד מרשת ביגה הארצית הנושא את בשורת ה"ללא גלוטן". בואו להתאהב!

WhatsApp Image 2022-09-11 at 15.05.46
צילום: פרטי

בשורה נהדרת לצרכנים, אוהבי המסעדות שמחפשים ללא גלוטן, מעכשיו אפשר לאכול בלי לחשוש, מסעדת ביגה חיפה חורב כולה ללא גלוטן והטעם…..אלוהי!

כבר בכניסה לביגה הריחות של המאפים שנאפים במקום מעוררות את כל בלוטות הטעם וקשה להאמין שכל הבצקים והקינוחים הללו הם ללא גלוטן, הטעם מושלם והנראות כובשת.

קונספט הבולנז'רי (לחמים) ופטיסרי(מאפים וקינוחים) ממטבחי איטליה וצרפת 'עשה עלייה לארץ' והתפרס על פני מעל 20 סניפים משגשגים של רשת ביגה.

סניף ביגה החיפאי לקח זאת צעד קדימה,כאשר הקשיב לצרכי הקהל והרכיב תפריט מיוחד, בריא ומגוון לטובת מי שעבורם גלוטן 'אינו חבר'.

לא מדובר בעוד בית קפה סטנדרטי אלא מסעדה של ממש המציעה תפריט חלבי כשר, המורכב ממנות בריאות עשירות בערכים תזונתיים,ירקות ופירות שוק, דגי ים ועוד, בדגש על טריות וחומרי גלם איכותיים וטבעיים בלבד וקיימות גם אופציות טבעוניות. כל זאת כאמור Gluten free.

בנוסף לתפריט העשיר, נהנים הסועדים ממעדנייה ייחודית המציעה מגוון רחב של דברי מאפה טריים, מארזי עוגיות,מטבלים, ממרחים, גבינות, זיתים, מוצרים ללא סוכר ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים המיובאים במיוחד לרשת.

ביגה חורב מביא משב רוח רענן של חדשנות ובריאות בחיפה, וכל זאת – מבלי לוותר על טעם משובח ועל חווית בילוי איכותית וייחודית במקום.

עובדי הרשת עוברים הכשרה וסדנה ייחודית על מגוון המאפים והמזון המוצעים וכמובן הכשרה ייחודית על שירות קפדני, מקצועי ואדיב בסטנדרט אירופאי.

ישנה אופציה לקיים אירועים פרטיים עד 45 איש במקום או לארגן מגשי אירוח בטייקאווי.

WhatsApp Image 2022-09-11 at 15.05.46 (1)
צילום: פרטי

 

רעות בעבור בעלת הסניף מספרת: "הביקוש למנות ללא קמח חיטה הלך וצבר תאוצה, בין אם ע"י צליאקים ובעלי רגישות לגלוטןובין אם בקרב שוחרי בריאות. כל הלחמים והמאפים שלנו מיוצרים מתערובת של קמחי קטניות והם נחשבים בריאים וטובים יותר לעיכול ביחס לחיטה. הרמתי את הכפפה ובחרתי לקבל לידיי את הסניף הראשון והיחיד של ביגה ללא קמח חיטה.זו פריצת דרך במודעות ומתן מענה הולם לצרכי הקהל, המהפכה כבר כאן"

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות