n
דף הבית / צרכנות / שילוח לארץ: איכות שירותי שילוח בינלאומי משפיעים על חוויית הקניה שלכם

שילוח לארץ: איכות שירותי שילוח בינלאומי משפיעים על חוויית הקניה שלכם

שירות שילוח לארץ צריך להתבצע רק על ידי המומחים בתחום של שילוח בינלאומי

שילוח בינלאומי
תמונה: PIXABAY

אם אתם מעוניינים לבצע שילוח לארץ של תכולת בית או מכולה מארצות הברית או מכל מקום אחר בעולם, חברה שמתמחה בשירותי שילוח בינלאומי תסייע לכם להעביר את המשלוח שלכם מחו"ל לישראל.

לסוחרים שמייבאים סחורות מחו"ל לישראל, אסטרטגיה יעילה של שילוח לארץ היא הצעד המשפיע ביותר שהם יכולים לנקוט בו על מנת להרחיב את העסק שלהם באופן מקוון.

בעוד שמותגים רבים מתחילים במסחר אלקטרוני באמצעות נקיטת גישה פשטנית לשילוח בינלאומי, הסוחרים המצליחים ביותר משתמשים באופציות משלוח אסטרטגיות על מנת לבדל את עצמם מהמתחרים שלהם ולהגדיל את הרווחים.

 

שירות שילוח לארץ צריך להתבצע רק על ידי המומחים בתחום

שילוח לארץ דורש תיאום בין מספר צוותים בחברת שילוח בין לאומי, לבין הארגון שלכם. צריכה להתקיים תקשורת יעילה בין צוות השיווק שלכם לבין אנשי הקשר שאחראים על המשלוחים שלכם, וכמה אנשי מקצוע בנקודות שונות בתהליך.

קביעת אסטרטגיית שילוח לארץ לחנות המקוונת שלכם מאפשרת לכם לוודא שכל המעורבים בתהליך יידעו מה קורה ויהיו אחראים על העברה חלקה של המשלוחים שלכם.

 

שיטות עבודה מומלצות לשילוח לארץ

הקפידו להרכיב צוות מתאים

לכל מחלקה בארגון יש תפקיד שאחראי על ביצוע פרויקט שילוח בינלאומי בחנות המקוונת שלכם. מומלץ לבחור צוות שמורכב מאנשי מקצוע מתאימים שיסייעו לקבל החלטות שנוגעות לפרויקט שילוח לארץ היא הצעד הראשון, וחשוב לבחור את אנשי המקצוע הנכונים בארגון שלכם.

הגדרת יעדים ברורים

האם אתם מעוניינים להגדיל את הרווחים? לייבא סחורות מחו"ל? הגדירו את יעדכם ובחרו בהתאם חברת שילוח לארץ שיכולה לספק את השירות הדרוש לכם.

עם זיהוי צוותי המפתח בחברה שתפקידם יהיה מעורבות בקביעת אסטרטגיית שילוח בינלאומי, יש להגדיר מה אתם מעוניינים להשיג באמצעות אסטרטגיית המשלוחים שלכם למסחר אלקטרוני. תחומי המיקוד האופייניים ביותר הם אלה:

  • מטרות אסטרטגיה של שילוח לארץ.
  • הגדלת הרווחים.
  • הגדלת ערכי הזמנות ממוצעות.
  • הרחבת השוק או קהל היעד.
  • הוזלת עלויות.
  • שיפור היעילות התפעולית.

 

בחירת פתרונות מתאימים של שילוח לארץ

עם זיהוי הצוות והיעדים המתאימים לבית העסק, הגיע הזמן לבחור את האסטרטגיה שתתאים לצוות שלכם על מנת להשיג את היעדים שהגדרתם.

מנהל המסחר האלקטרוני או מנהל אסטרטגיות שילוח לארץ צריך להבין את ההיבטים העיקריים של ענף השילוח הבינלאומי ולהציע אופציות נכונות ותעריפי משלוח מתאימים ללקוחות שלכם, כחלק חיוני מהצלחתכם כקמעונאים.

 

ולא רק העלות חשובה

כשאתם מציעים ללקוחות שלכם אפשרויות נכונות של משלוחים בינלאומיים בזמנים הנכונים, אתם מפחיתים תרחישים של נטישת השירותים שאתם מציעים ויכולים להשיג את המטרה שלשמה התחלתם לעסוק בשילוח בינלאומי: הגדלת ההכנסות.

שליטה מלאה באפשרויות שילוח לארץ בחנות המקוונת פירושה שניתן להציע את שיעורי המשלוחים הנמוכים ביותר האפשריים, ועדיין לכסות את העלויות שלכם ולהציע את האפשרויות שהלקוחות שלכם רוצים.

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות