n
דף הבית / צרכנות / שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

עצב זאת בעצמך: רשת ZAGA – פינות אוכל משיקה לקראת חג הפסח  קונספט עיצובי חדש: קולקציית Mix & Match  בוחרים פלטה, בוחרים רגליים לפי סגנון אישי וגודל החלל, ומרכיבים שולחן אוכל בהתאמה אישית

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה
זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

 

רשת  – ZAGA פינות אוכל, המתמחה בפתרונות אירוח חכמים עם טכנולוגיות מתקדמות ועומדים בחוד החנית של עולם העיצוב למעלה מ 60 שנה, משיקה בימים אלה, לקראת חג הפסח, קונספט עיצובי חדש: קולקציית mix & match, המאפשרת להרכיב שולחן אוכל לפי סגנון, גודל החלל,  וטעם אישי: בוחרים פלטה מעוצבת, מתאימים לה רגלי שולחן שבוחרים וזגה פינות אוכל מגשימים את החלום ומרכיבים את השולחן שעוצב בהתאמה אישית. 

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה
זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

זגה פינות אוכל שולחן פינת אוכל מיקס אנד מץ' – עיצוב פנים_ בת חן משה צילום_ מאור מויאל

 

קולקציית mix & match החדשה של זגה מציעה לבחירה תשע פלטות לשולחן אכול הכוללות: שולחנות עגולים, שולחנות אובליים ושולחנות מלבניים. הפלטות מוצעות בגוונים עדכניים, כמו: עץ טבעי, אבץ, HPL בטון וHPL טבעי, אגוז אמריקאי וצביעת בטון. 

 

כל השולחנות מתאימים לאירוח ונפתחים, מאפשרים ישיבה של עד 16 סועדים.

 

כמו כן, הקולקציה החדשה כוללת כעשרה סוגים שונים של רגלי שולחן, העשויות מתכת לבחירה,  ביניהן:  רגלי איקס, רגליים מדוקקות, רגל מרכזית ועוד. כל הרגליים עשויות מתכת בצבע שחור, קלות לניקוי ועמידות לאורך זמן רב. 

זגה פינות אוכל- מיקס אנד מץ' צילום סטודיו זגה
זגה פינות אוכל- מיקס אנד מץ' צילום סטודיו זגה

 

קולקציית mix & match החדשה היא חיבור בלתי רגיל בין עיצוב, איכותי והתאמה אישית. המגוון הרחב מאפשר לכל אחד ליצור את חוויית האוכל האידיאלית בסביבה מותאמת אישית ולחבר חומרים, גדלים, צורות, עיצובים וככל העולה על הדמיון לפי נטיית הלב. הקולקציה החדשה היא שילוב של איכות, יצירתיות ואישיות, שמשדרת מסר של "השולחן שלך, ההחלטה שלך".

 

מחירים לצרכן של שולחנות בהתאמה אישית:  החל מ- 4570 ₪

 

סרטון הדגמה ליצירת שולחן בהתאמה אישית: https://youtu.be/tBLeuqQLwQg 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות