n
דף הבית / צרכנות / מבצע "חשמלית לכל ילד" בישראל יוצא לדרך זו השנה השישית

מבצע "חשמלית לכל ילד" בישראל יוצא לדרך זו השנה השישית

המיזם של Oral-B  'חשמלית לכל ילד' אשר קורה מזה 6 שנים ממשיך גם השנה, במסגרתו ילדים רבים הפכו את שגרת צחצוח השיניים שלהם לידידותית ובריאה יותר, ומסייע להם לפתח הרגלי צחצוח בריאים, בגיל צעיר, שילוו אותם לחיים שלמים. 

new_products_2022
יח"צ

המיזם של Oral-B  'חשמלית לכל ילד' אשר קורה מזה 6 שנים ממשיך גם השנה, במסגרתו ילדים רבים הפכו את שגרת צחצוח השיניים שלהם לידידותית ובריאה יותר, ומסייע להם לפתח הרגלי צחצוח בריאים, בגיל צעיר, שילוו אותם לחיים שלמים.  

חשמלית לכל ילד, הנו שם המבצע השנתי על ידי מותג הגיינת הפה, Oral-B  הפועלת לקדם מודעות לחשיבות צחצוח השיניים בקרב ילדים במטרה להנגיש את מברשות השיניים החשמליות המומלצות ביותר על פי מרבית רופאי השיניים בארץ ובעולם.

מבצע  חשמלית לכל ילד נולד בעקבות ההבנה כי בתים רבים בישראל מתמודדים עם סוגיית צחצוח השיניים בקושי רב, וזאת משום שילדים רבים חווים את המשימה היומית החשובה הזו כנטל. למעשה, בסקרים שנערכו בישראל (2022) עולה כי קרוב ל-50% מהילדים (46.5%) מתווכחים עם הוריהם על צחצוח השיניים, ו-49% מההורים מוותרים לילדיהם על צחצוח השיניים – חרף ההשלכות הכלכליות והבריאותיות שבזה.  

ענת בניאל מומחית ברפואת שיניים לילדים ונוער, יועצת למותג Oral B  "מברשת השיניים החשמלית של Oral-B  מסירה בילדים פי 2.5 יותר חיידקים ממברשת שיניים רגילה  ובכך מסייעת במניעת עששת. צחצוח בטכנולוגיות מתקדמות כבר מגיל צעיר  מאפשר לילדים לשמור על בריאות השיניים והחניכיים בצורה מיטבית. צחצוח איכותי ומוקפד חשוב בכל גיל, ובמיוחד בגיל הרך, כדי למנוע מילדנו הצעירים צורך בטיפול דנטלי מורכב".

עוד נמסר מהאיגוד הישראלי לרפואת חניכיים : "חשוב לזכור שבריאות הפה שלנו קשורה קשר ישיר לבריאות הכללית שלנו. הזנחה שלה מעלה סיכון למחלות לב, סיבוכי הריון, דמנציה ועוד. ברגע שאנו כמבוגרים אחראיים, נבין את חשיבות הצחצוח היומיומי ונסמן אותו כמשהו שלא ניתן לוותר עליו, נוכל לחנך בהתאם את הילדים לצחצוח נכון ולעזור במניעת עששת (חורים בשיניים) ומחלות חניכיים עתידיות גם אצלם".

במהלך שש השנים האחרונות, מאז החל המבצע השנתי, הורים רבים מעידים כי המעבר למברשת חשמלית הפך את שגרת צחצוח השיניים לידידותית ובריאה יותר, וכי הילדים פיתחו הרגלי צחצוח בריאים יותר.  

מברשת שיניים חשמלית של ORAL-B מסירה פי 2.5 יותר חיידקים ממברשת שיניים רגילה, ובכך מסייעת במניעת עששת. צחצוח איכותי, פעמיים ביום, בכל יום ו 365 ימים בשנה, היא הדרך הקלה והטובה ביותר למניעת עששת שניתן להעניק לילדי ישראל.  

       בשל כל היתרונות הללו המברשת החשמלית לילדים של Oral-B מומלצת ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים החל מגיל 3!

Oral-B בשיתוף עם רשת סופר-פארם והאיגוד הישראלי לרפואת שיניים משיקים ערכה יצירתית הכוללת מברשת שיניים חשמלית לילדים עם הדמות אלזה או ספיידרמן האהובים על הילדים עם טיימר מובנה לצחצוח של 2 דקות, משחת שיניים לילדים, ספר הדרכה לצחצוח נכון המאושר ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים. המארז מוצע למכירה בסניפי סופר-פארם, במחיר הטבה חד פעמית של כ-49.90 ש"ח במקום 189.90 ₪. 

לקבלת ההטבה:

ניתן להוריד את אפליקציית סופר-פארם ולקבל קוד אישי לרכישת הערכה.

https://shop.super-pharm.co.il/oral-b/form

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות