n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / תושבי אור יהודה השתתפו בקמפיין לזהירות בדרכים

תושבי אור יהודה השתתפו בקמפיין לזהירות בדרכים

במסגרת הקמפיין תחת הכותרת "אלה הילדים שלנו" צולמו ילדי העיר במשרדי העירייה ותמונותיהם מעטרות את שלטי הפרסום והרשתות החברתיות. ראש העיר, ליאת שוחט: "נושא ההסברה הוא קריטי לצורך צמצום תאונות הדרכים. בטוחה שהקמפיין הזה יסייעו לנו בצמצום תאונות הדרכים"

קמפיין זהירות בדרכים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

עיריית אור יהודה ממשיכה לקדם את נושא השמירה על הבטיחות בדרכים והשבוע היא העלתה קמפיין חדש ששם לו למטרה לעודד את השמירה על משתמשי הדרך ובדגש על הילדים. לטובת הפרויקט שהופק על ידי מחלקת הדוברות גויסו תושבי העיר, כולם ילדים, שהצטלמו במשרדי העירייה. בחלוף כחודש, העלתה העירייה את תמונותיהם של הילדים ואלו מתנוססים כעת על גבי השלטים הפרסומיים והמסכים ברחבי העיר.

קמפיין זהירות בדרכים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 

הקמפיין, אותו יזם דובר העירייה אורן קורנפלד, הינו תחת הכותרת "אלה הילדים שלנו" כאשר רואים אותם חוצים את מעבר החצייה ומזכירים לנהגים שעליהם להאט ליד מעברי חצייה, להימנע משימוש בטלפון הסלולארי, לתת זכות קדימה, להוריד את המהירות ובעיקר לשמור על חייהם.

 

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "העירייה בראשותי שמה לה למטרה לצמצם את תאונות הדרכים המתקיימות בעיר. על אף שאנו נמצאים בירידה, אנו מקדמים את נושא ההסברה במגוון דרכים גם מעבר למה שאנו נוהגים לעשות יחד עם הרלב"ד ולשים דגש על נושאים כאובים כמו שימוש בטלפון נייד בזמן נסיעה. אני בטוחה שהקמפיין יצליח לגעת בנוסעים שישימו על כך דגש ויסייעו לשמור על הילדים של כולם".

קמפיין זהירות בדרכים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 

קמפיין זהירות בדרכים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות