n
דף הבית / עסקים בכותרות / טיפים לקראת קידום ממומן בלינקדאין

טיפים לקראת קידום ממומן בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה בה אנשי מקצוע יוצרים קשר עם אנשי מקצוע אחרים. בשונה מרשתות חברתיות שמיועדות לכולם, כאן מדובר רק על אנשי מקצוע ואנשי עסקים. כל אחד יכול למצוא את האנשים שנוגעים לתחומים שבהם הוא עוסק. לא פעם תוכלו למצוא את עצמכם יוצרים שיתופי פעולה פורים עם אנשים שעובדים בתחומים שונים. כל זאת בזכות הפלטפורמה שחרטה על דגלה לחבר את כל הקצוות ולגרום להם להיות מתואמים. בה לכם לפרסם את העסק שלכם בלינקדאין? כך תעשו את זה בצורה שגם תביא איתה תוצאות רצויות.

people-holding-linkedin-logo
freepik

המסר חייב להיות חד וקולע

אחת מהבעיות המרכזיות היא שהמון בעלי עסקים לא יודעים לנסח את המסר שאותו הם רוצים להעביר. החלטתם להעביר מסר מסוים באמצעות קידום ממומן בלינקדאין? תדאגו שהמסר יהיה כתוב בצורה ברורה שלא משתמעת לשתי פנים. אם המסר יהיה מבולגן או לא ברור, באופן טבעי המודעה לא תשיג את מטרתה. אם אינכם יודעים לנסח מסרים בצורה טובה ומדויקת תוכלו לפנות לאנשי מקצוע שעושים זאת בקביעות. העיקר שלא תביאו את עצמכם למצב בו תבצעו קידום ממומן, אך המודעה תהיה מסורבלת ומסובכת להבנה.

תקבעו מי קהל היעד הרלוונטי

יש עוד זמן עד שהמודעה תספק בדיוק את הסחורה שאותה אתם מעוניינים שהיא תספק. אך עדיין תרצו לדעת כי כבר עכשיו ידוע לכם למי המודעה מיועדת ומי אמור לראות אותה. קידום ממומן בלינקדאין יאפשר לכם להגיע אל האנשים הרלוונטיים, אלה שיתעניינו במה שתציעו. אולי זה נשמע לכם מוזר, אך לא כולם מתעניינים בשירותים או במוצרים שנמצאים לרשותכם. לפיכך יהיה עליכם לנסות לגרום למודעה להיות קולחת וגם חד משמעית. הפנו אותה ישירות לאלה שאתם יודעים שהיא אמורה לעניין אותם, גם אם זה אומר שמעט. בסוף אם תטרגטו נכון את קהל היעד תוכלו להשיג מהמודעה מעל ומעבר למצופה.

אל תספימו עם מודעות

התזמון של פרסום המודעה חייב להיות תזמון טוב שלא יראה חשוד בעיניי מי שיראה אותה. בו בזמן תזכרו כי באמצעות קידום ממומן בלינקדאין תוכלו להגיע לכמות גדולה של אנשים. עם זאת חשוב לזכור כי ספאם לא מצטייר בצורה טובה, בטח אם הוא נעשה על ידכם באופן אישי. תדאגו כי המודעה תגיע פעם אחת לכל אחד מהנמנעים כדי שהוא יחליט אם היא נכונה עבורו. מודעות שחוזרות על עצמן פעם אחר פעם הופכות להיות מודעות פחות אפקטיביות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות