n
דף הבית / בת ים / בת ים: הדלקת נר במעמד משפחות החטופים והנרצחים

בת ים: הדלקת נר במעמד משפחות החטופים והנרצחים

העיר בת-ים אירחה את משפחות החטופים והנרצחים להדלקת נר רביעי של חנוכה בחנוכיית הענק בטיילת

העיר בת-ים אירחה את משפחות החטופים והנרצחים להדלקת נר רביעי של חנוכה בחנוכיית הענק בטיילת4 צילום שלום אלזם

העיר בת-ים אירחה אמש, 10.12, את משפחות החטופים, משפחות הנרצחים יחד עם אנשי מטה החטופים להדלקת נר רביעי של חנוכה. מעמד הדלקת הנרות התקיים לכבוד החטופים, חיילי צה״ל וכוחות הביטחון בחנוכיית הענק בטיילת בת-ים אשר מציגה לאורך כלל הנרות המוארים בחנוכייה את תמונות החטופים, עבור העלאת המודעות וקריאה לשחרורם במהרה.

העיר בת-ים אירחה את משפחות החטופים והנרצחים להדלקת נר רביעי של חנוכה בחנוכיית הענק בטיילת3 צילום שלום אלזם

הדלקת הנרות התקיימה במעמד ראש העיר צביקה ברוט, הנהלת ומועצת העיר, משפחות החטופים, משפחות הנרצחים יחד עם אנשי מטה החטופים ומאות תושבים ותושבות. במרכז הטקס נאמו: צביקה ברוט, ראש העיר בת-ים, אלי שיין, ראש מטה החטופים בבת ים, אוראל כהן, מפקד תחנת משטרת בת ים, מרים שאשא, תושבת בתים בת משפחתו של אלינתן אור החטוף בעזה. ליווה את הטקס בשירה הזמר גבריאל שרם.

העיר בת-ים אירחה את משפחות החטופים והנרצחים להדלקת נר רביעי של חנוכה בחנוכיית הענק בטיילת2 צילום שלום אלזם

בין המשתתפים באירוע חולקו ערכות שהכינו בנות בית ספר "דרכא בית וגן" הכוללות נר נשמה עם תמונות הנרצחים מאז ה- 7.10 ובנוסף חול וזרעים אותם זרעו לאחר שכבו הנרות. את נרות חנוכה הדליקו ראש העיר ברוט ומרים שאשא, בת משפחתו של אבינתן אור. אבינתן נחטף מהמסיבה ברעים יחד עם בת זוגו, נועה ארגמני. בנוסף, חולקו 137 נרות סטיקלייט, אחד עבור כל אחד מהחטופים שנמצאים בשבי החמאס. הנוכחים הוזמנו לשבור את הסטיקלייט ולהניף אותו.

צביקה ברוט, ראש העיר בת-ים נאם בהדלקת הנרות ואמר: ״את אחיי אנוכי מבקש: את אחיי השבויים והנעדרים, את אחיי הלוחמים, ואת אחיי שנמצאים כאן איתנו. וכמו אחים אמיתיים, עלינו לעבוד קשה כדי לשמור על מה שמאחד בינינו. רק כך נהיה ראויים יותר עבור כל אחינו לכשיחזרו אלינו במהרה, אמן".

העיר בת-ים אירחה את משפחות החטופים והנרצחים להדלקת נר רביעי של חנוכה בחנוכיית הענק בטיילת1 צילום שלום אלזם

צילומים: שלום אלזם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות