n
דף הבית / צרכנות / חברת אלוני תשקיע 3 מיליון ₪ בפתיחת סניף בוטיק חדשני בנתני

חברת אלוני תשקיע 3 מיליון ₪ בפתיחת סניף בוטיק חדשני בנתני

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, תשיק בקרוב אולם תצוגה חדשני, המשתרע על שטח של כ - 800 מ"ר, ברחוב הגביש 4 באזור תעשיה החדש בנתניה.

WhatsApp Image 2022-12-24 at 19.49.17
צילום אלעד גונן

 

אולם התצוגה החדשני משלב חוויה וירטואלית לצד תפאורה של צמחייה וטבע ומציע חללים מעוצבים ומעוררי השראה, לאונג' עסקי וחדר ישיבות לאדריכלים ומעצבים עם מסך רחב ממדים.

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, תשיק בקרוב אולם תצוגה חדשני, המשתרע על שטח של כ – 800 מ"ר, ברחוב הגביש 4 באזור תעשיה החדש בנתניה.

אולם התצוגה יעוצב בקונספט מעורר השראה הכולל 'הצעות הגשה' וירטואליות ומוחשיות. באולם חללים מעוצבים, בהם באים לידי ביטוי שילובים של מרקם, חומר וצבע.

המוצרים מסודרים במחלקות שונות, כך שמסלול התנועה באולם הוא נוח, נגיש וברור והחללים מעוצבים כחללי טוטאל לוק, המאפשרים למתבונן בהם, לקבל השראה ולראות הלכה למעשה כיצד מתקבלים השילובים השונים. הקולקציות מעודכנות ביותר וקל להתמצא ולאתר את המבוקש.

דלפק קבלה רחב ידיים יקבל את הלקוחות לצד עמדת קפה, פינות ישיבה ומסכי ענק כאשר השאיפה היא לייצר חוויה וירטואלית לצד הסיור הפיזי באולם כחלק ממסע הבחירה והרכישה.

האולם כולל לאונג' ומתחם לקיום ישיבות רחבות יותר, כך שמעבר לתצוגה, מהווה האולם מקום מפגש בין הלקוחות למעצבים והאדריכלים.

לדברי ציון גניש, מנכ"ל חברת אלוני: " חלל התצוגה מנגיש את שלל חומרי הגמר ופתרונות העיצוב הקיימים, כאשר השאיפה היתה ליצור חווית קנייה החושפת את הלקוח לכל הסגנונות, המידות והאפשרויות בדרך המעוררת בו השראה וביטחון.
מבחינת החזון, היה חשוב לנו ליישר קו עם המגמות הבינלאומיות – זהו חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, שנועד לחזק ולמצב את מעמדה של אלוני כחברה מובילה בישראל בתחום העיצוב.
בנוסף, כתושב נתניה זה סוג של סגירת מעגל עבורי להקים כאן אולם תצוגה"

לדבריו: " בחרנו לשלב אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים שמשפרים את חוויית המשתמש ומעלים את הרמה האינטראקטיבית של הביקור במקום, ובכך ליצור אולם תצוגה בו אופן הצגת החומרים, הקונספט העיצובי והכלים הדיגיטליים יהפכו דימיון למציאות. "

חברת אלוני מפעילה 8 אולמות תצוגה בארץ והיא הינה אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום עיצוב הבית ובמכירת מוצרי גמר בניה.

WhatsApp Image 2022-12-24 at 19.49.18
צילום אלעד גונן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות