n
דף הבית / צרכנות / המקום המושלם להתחיל לעצב בו את הבית – ריצופים

המקום המושלם להתחיל לעצב בו את הבית – ריצופים

דירה מסוגננת ומעניינת היא נכס של ממש, ובפרט מבטיחה חיים עם איכות גבוהה. אולם התצוגה המרווח של ריצופים והייעוץ המועיל של נשות ואנשי המקצוע של החברה מאפשרים לממש כל חלום עיצובי באופן מדויק

ריצופים
צילום: ריצופים

כשאנחנו רואים בית שזכה לעיצוב פנים מרשים – בין אם בטלוויזיה, בין אם אצל חברים ובין אם באתר אינטרנט כזה או אחר – התגובה האינסטינקטיבית היא רצון לחיות בו. כולנו מבינים היטב שאסתטיות מוקפדת מייצרת חללים שכיף להימצא בהם, ומאחר שאנחנו מבלים זמן רב בבית כדאי להקדיש לעיצוב שלו מקסימום תשומת לב. הצעד הראשון בדרך לדירה שתיראה בדיוק כפי שתמיד חלמתם היא הגעה למקום שמציע את כל מה שצריך כדי לעצב סביבת מגורים מושלמת, מדלתות פנים דרך חיפויי קירות ורצפה ועד חדרי רחצה שלמים, ובמילה אחת: "ריצופים".

טביעת עין אסתטית מדויקת

ריצופים הוקמה בשנת 1987. לאורך השנים ייבאה החברה לארץ מגוון רחב מאוד של פריטים לבית משלל מדינות, עם מכנה משותף משמעותי אחד – מקסימום אסתטיות. המפתח לכך הוא טביעת העין המדויקת של נשות ואנשי המקצוע של ריצופים, והתוצאה: שוטטות באולם התצוגה רחב הידיים של החברה היא חוויה מעוררת השראה. כל מי שמגיע או מגיעה לאולם יכולים למצוא בדיוק את מה שחיפשו – בין אם מדובר על כיור מודרני, בריקים קלאסיים, פרקט מהודר, מקלחון מינימליסטי, אריחים מצוירים ועוד.

עוד אופציה רלוונטית למי שלא בטוחים מה הם מחפשים – ייעוץ מקצועי על בסיס הקשבה סבלנית לרצונות האמיתיים שלה לקוחות מבטיח בחירות מושכלות, ובסופו של דבר בית שמשקף בדיוק את מי שאתם.

 

הניסיון שמבטיח התאמה מדויקת לכל צורך

עם למעלה מ-35 שנות ניסיון, בריצופים יכולים להבטיח מענה מלא לכל צורך ורצון – וגם לקיים את ההבטחה. בפרט מציעה החברה חיפויי קיר בסגנונות שונים, כולל קירות בריקים ייחודיים; חיפויי רצפה מכל הסוגים המבוקשים, ובפרט פרקטים ואריחי גרניט פורצלן יוקרתיים; דלתות פנים שמתאפיינות גם במקסימום אסתטיות וגם במקסימום פונקציונליות (למשל בידוד רעש מוצלח); אמבטיות ומקלחונים וגם כלים סניטריים; ובעצם כל מה שצריך לבית שירשים את כל מי שנכנס אליו, ובמיוחד אתכם.

 

בית עם אישיות והרמוניה נעימה לעין בין כל המרכיבים

המאה ה-21 הביאה איתה חופש בחירה מרבי בכל הנוגע לעיצוב הבית, עם עוד ועוד אפשרויות. כפי שכולנו יודעים, לפעמים השפע עלול גם לבלבל, ובפרט כשמדובר על משימה מורכבת כמו הענקת המראה הרצוי לחללים השונים בדירה.

המפתח הראשון של כל עיצוב פנים מוצלח באמת הוא אישיות. בית עם אופי הוא בית מעניין והוא בית שכיף לחיות בו וגם כיף להזמין חברים, קרובי משפחה ומכרים. ה-DNA העיצובי של חללי המגורים הוא שיקוף של האישיות של בני הבית, וכדי שהשיקוף יהיה מדויק כדאי להגיע למקום שיש בו פתרון נכון לכל צורך – אולם התצוגה של ריצופים.

מפתח שני הוא הרמוניה נעימה לעין וזרימה נכונה בין החללים השונים. בעולם שיש בו שלל סגנונות עיצוב ואינספור פריטים יפים, ישנו קושי מובן לא להתפתות לכולם – אבל חשוב לשמור על שפה עיצובית אחידה ולשחק בתוכה.

 

לחסוך זמן יקר – ולהגשים את החלום

הבית שלכם יכול להיראות טוב – והוא גם יכול להיראות מצוין. הרבה אדריכליות מובילות ומעצבי פנים מוערכים כבר מכירים את אלף המטרים הרבועים של אולם התצוגה של ריצופים, ומוצאים בו לעיתים קרובות פתרונות עבור לקוחותיהם. גם אתם מוזמנים למקום כדי להתרשם מדלתות הפנים היפות ביותר, האמבטיות המסוגננות, הכיורים יוצאי הדופן, האריחים הנעימים לעין ושאר המוצרים – ובעצם לגלות שכל מה שחלמתם עליו קיים במציאות, במקום אחד. ריצופים https://www.ritzufim.co.il

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות