n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון :צהרוני גני הילדים יפעלו בל"ג בעומר עד לשעה 13:00

ראשון לציון :צהרוני גני הילדים יפעלו בל"ג בעומר עד לשעה 13:00

הורים מגני הילדים מחו על ביטול יום לימודים במסגרת צהרוני העירייה בגני ילדים ביום חמישי הקרוב בל"ג בעומר. העירייה: עקב טעות אנוש שנעשתה בגרפיקה במגנט שחולק בתחילת השנה השתרבב ל״ג בעומר כיום עבודה רגיל. יו"ר ועד ההורים רוני עקירב : חובתה המוסרית של העיריה להפעיל ביום זה את הצהרון כרגיל."

גן ילדים צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

ילדי הגנים הרשומים לצהרון של החברה העירונית נהנים מלוח חופשות מצומצם משמעותית מחופשות משרד החינוך, לטענת הורים בראשון לציון, בתחילת השנה חולק דף חופשות הצהרון. בל"ג בעומר לפי הנכתב היה אמור הצהרון להחליף את צוות הגן ולעבוד יום מלא מהשעה שבע וחצי בבוקר עד לשעה 16:00, אולם לאחרונה גילו ההורים שבל"ג בעומר הודיעו צהרוני גני הילדים כי יום זה הוא יום חופשי והוסבר כי עקב טעות אנוש שנעשתה בגרפיקה במגנט שחולק בתחילת השנה השתרבב ל״ג בעומר כיום עבודה רגיל.

הורי גני הילדים פנו לוועד הנהגת ההורים העירונית ולעומד בראשה רוני עקירב אשר התערב בנושא ופנה אף הוא לעירייה בבקשה להפעיל את הצהרון בלג בעומר .
עקירב מסר לגל גפן :" גם אם נכונה טענת החברה העירונית שמדובר בטעות דפוס הרי שנהוג וידוע שעל טעויות צריך לשלם. אלפי הורים הסתמכו על היום הזה כיום עבודה רגיל וביטול הצהרון היה גורם להם לנזק בעבודה. בגלל הצורך לבקש יום חופשה בהתראה כל כך קצרה. לכן מחובתה המוסרית של העיריה להפעיל ביום זה את הצהרון כרגיל."

בנוסף מספר הורים מגני הילדים שלחו גם הם מכתב לעירייה בו נכתב כי "במועד רישום ילדינו לצהרוני גני הילדים לשנת תשפ"ב פורסם לוח חופשות לפיו מצוין ברחל ביתך הקטנה כי בל"ג בעומר, החל ביום 19.5.22 תתקיים מסגרת צהרון החל מהשעה שבע וחצי בבוקר בבוקר ועד לשנה16:00,לאור האמור, נערכו הורי ילדי הגנים בהתאם תוך אמונה כי ביום זה לא יידרשו למצוא סידור ופתרון לילדם, למרבה ההפתעה, באופן מקומם ובלתי סביר, החל משעות הבוקר ביום 12.5.22 ,נודע לנו באופן לא רשמי כי בכוונת העירייה והחברה העירונית לבטל את המסגרות ביום זה, זאת לאור "טעות" שנפלה בלוח החופשות.

היום הודיעה העירייה כי גני הילדים יפעלו ביום חמישי הבא עד לשעה 13:00 ומיהרה להסביר " כבכל שנה הצהרונים העירוניים פועלים ב-13 ימי חופשה ארוכים. גם השנה, בפרסומים הרשמיים של לוח החופשות נכתב כי ל"ג בעומר הינו יום חופשה וזאת לאחר פגישה ובתיאום מלא מול הנהגת ההורים.
לצערנו, עקב טעות אנוש שנעשתה בגרפיקה במגנט שחולק בתחילת שנה – השתרבב ל״ג בעומר כיום עבודה רגיל.
בימים האחרונים הבנו שנפלה טעות, ומיד הסבנו את תשומת לב ההורים והודענו על כך.
יחד עם זאת, אנו מבינים בהחלט את המצוקה של הורים ועל כן חיפשנו פתרון מתאים וזאת על אף היעדר עובדות שיוכלו לעבוד זה.
על כן, תפעיל החברה העירונית את הצהרונים ביום חמישי הקרוב ה-19.5.22 עד השעה 13.00, כולל ארוחת בוקר בכדי לתת להורים מענה גם ביום זה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 15.38.46_c0328f4f

ראשון לציון: אפיית מצות מהדרין קהילתית, לפני חג הפסח.

תפריט נגישות