n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: נותנים מכל הלב

בת ים: נותנים מכל הלב

תאגיד מי בת-ים בשיתוף "עמותת אוהבים" וארגון "לתת", סייע בחלוקת חבילות שי למשפחות מעוטות יכולת מהעיר

איציק דריקס, יור דירקטוריון מי בת-ים והמנכל טל טורן בעת חלוקת החבילות
איציק דריקס, יו"ר דירקטוריון מי בת-ים והמנכ"ל טל טורן בעת חלוקת החבילות בשיתוף עם עמותת אוהבים וארגון לתת- צילום: תאגיד מי בת ים

תאגיד המים מי בת-ים גייס את משאביו, ובהם עובדיו המסורים ורכביו, כדי לסייע בחלוקת חבילות לחג למשפחות מעוטות יכולת תושבות בת ים. זוהי השנה השנייה בה לוקח התאגיד חלק ביוזמה ברוכה זו, בהובלת יו"ר התאגיד איציק דריקס, המנכ"ל טל טורן ובשיתוף "עמותת אוהבים" וארגון "לתת"

במסגרת חלוקת החבילות מגיעים עובדי התאגיד לבתים של המשפחות, משוחחים עימן ומשמשים אוזן קשבת לדבריהן. זוהי דרך נוספת לקירוב ולהעמקת ההיכרות של עובדי תאגיד מי בת-ים עם תושבי העיר.

מ"מי בת ים" נמסר: "התאגיד חרט על דגלו את המעורבות בקהילת העיר. לאורך כל השנה מבצע התאגיד פעילויות חברתיות, חינוכיות וסביבתיות, את עבודתם המקצועית מבצעים עובדי התאגיד מתוך אכפתיות, סבלנות ורגישות, במיוחד עם אוכלוסיות העיר המבוגרות, עולים חדשים וותיקים, בעלי מגבלות פיזיות ואחרות ומעוטי יכולת. זאת כחלק מתפישת "עם הפנים לקהילה" בה דוגל התאגיד."

כנדבך נוסף בעשייה הקהילתית הענפה של התאגיד, החליטו יו"ר הדירקטוריון דריקס, המנכ"ל טורן, חברי הדירקטוריון וההנהלה של התאגיד, לתרום השנה את שוברי השי שקיבלו לרגל השנה החדשה למשפחות מעוטות יכולת מבת ים.

יו"ר דירקטוריון מי בת-ים איציק דריקס: "כתאגיד שרואה עצמו כחלק בלתי נפרד מהמרקם העירוני, חשוב לנו להיות חלק משמעותי מחיי הקהילה ולפתח דיאלוג עם תושבינו. הנתינה והתרומה ממלאים את ליבנו, ואת לב העובדים המסורים שלנו באור גדול, אהבה וגאווה. אני מודה לעמותת אוהבים ולארגון לתת על הזכות להיות שותפים שלהם במצווה הגדולה הזו".

מנכ"ל תאגיד מי בת-ים, טל טורן: "כתאגיד הרואה עצמו כחלק בלתי נפרד מקהילת העיר, היה לנו חשוב לפתוח את ליבנו ולתרום ככל יכולתנו לטובת התושבים הנהדרים שידם אינה משגת לחגוג את החג בארוחה חגיגית. השירות שהתאגיד מעניק לתושבים מאופיין תמיד בסבלנות, רגישות וראיית האדם שמולנו. על אחת כמה וכמה חשוב לנו לעשות זאת ימים אלה, של חגי תשרי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אשמח לקבל חבילת מזון .אני חולה אונקולוגי .מוכר ברווחה בבת ים.אני לא עובד מזה שנה וחצי ואשתי גםלא עובדת מאחר והיא מטפלת בי בין הטיפולים הכימיים שאני מקבל.אני בן 68.בתודה מראש…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות