n
דף הבית / צרכנות / הבשורה החדשה של HOKA: חדשנות, מקצועיות, אופנה וצבע  

הבשורה החדשה של HOKA: חדשנות, מקצועיות, אופנה וצבע  

מותג נעלי הריצה וההליכה פותח את שנת 2024 עם השקת דגם תחרות אייקוני חדש, קולקציית ביגוד מלאה שנוחתת בישראל, דגמי אופנה חדשים, ומגוון נעלי כביש, שטח וטיולים

הדור הבא של נעלי המרוצים – CIELO X1 של HOKA. צילום יחצ (1)

 

המותג HOKA אשר הוקם לפני 15 שנהמציין עשור בישראל ומסכם שנה מוצלחת בה חדר יותר מכל ללב הישראלישנת 2023 היתה שנת גדילה וצמיחה של המותג הן בפן העסקי והן בפן הצרכני, כאשר הושקו דגמים חדשים שפנו לקהלים רחבים יותר, כגון: CLIFTON 9, נעלי טיולים, נעלי אופנה, נעלי תחרות ROCKET X2, ויצרו חשיפה לפלחי אוכלוסייה חדשים ש-HOKA טרם הגיעה אליהם.

 

הדור הבא של נעלי המרוצים – CIELO X1

HOKA ממשיכים לפתח מגוון נעליים המאפשרות לספורטאים חובבנים ומקצוענים להשיג את היעדים שהציבו לעצמם. כעת אנו גאים להשיק לראשונה את דגם  CIELO X1, הדור הבא של נעלי המרוצים, והחידוש הטרי של המותג למערך נעלי מרוצי הכביש שלו המאושר על ידי איגוד האתלטיקה העולמי. זוהי נעל תחרות אולטרה קלה, מהירה ומעוצבת להפליא, המהווה יצירה טכנולוגית חדשה שתניע את הרצים לפסגת המהירות שלהם ולשיאים חדשים עד קו הסיום.

הנעל מיועדת לרצים המהירים ביותר ולאלה שרוצים לרוץ הכי מהר, בעלת אלמנטים עיצוביים שתומכים ביציבות ובשליטה בריצה במהירויות גבוהות, ומעניקה ביטחון לרצים בה: חתכים דינמיים בסוליה לחיסכון במשקל, מצוידת בפלטת קרבון דו-כנפית המשולבת בין שתי שכבות PEBA גמיש וקליל, ובנוסף, לנעל תבנית רוקר ממוקדת מהירות,עם גפה סרוגה ונושמת, ולשון סרוגה וחובקת.

הדור הבא של נעלי המרוצים – CIELO X1 של HOKA. צילום יחצ (6)

 

מאיר קנרמנכ"ל HOKA ישראל: "HOKA העולמית ובתוכה HOKA ישראל חווים גדילה משמעותית בשנים האחרונות. בתשעת החודשים האחרונים של השנה הפיסקלית, הכנסות HOKA העולמית גדלו ב- 25% לעומת השנה שעברה, וברבעון השלישי של 2023 הופגנו ביצועי צמיחה יוצאי דופן. ככל ש-HOKA ממשיכה להיבנות ולהתפתח לטווח הארוך, המיקוד המרכזי שלה הוא להישאר מותג מוביל בנעלי ריצה והליכה, עם מגוון נעליים בעלות ביצועים חדשניים ומגוונים המתאימים לשטח, לכביש ולטיולים ולהביא את חווית ה-HOKA לצרכני הלייף סטייל תוך שמירה על ערכי המותג. אני מאוד גאה במותג שמפגין לאורך השנים עקביות והתמדה שמובילים אותו להתפתחות אדירה  בארץ ובעולם, ושפורץ מידי שנה את הגבולות של עצמו".

 

במחקר שבוצע על ידי HOKA ישראל ב-2023 ניתן לראות התחזקות משמעותית בנכסיות המותג, במודעות ודעה חיובית כלפיו – אהדת הקהל למותג, ההכרה בו והעדפתו גדלו משמעותית בשנה זו, בהשוואה ל-2022. במחקר, בו השתתפו שתי אוכלוסיות, כללית וספורטאים, התייחסו למותג HOKA  ולמתחרותיה, ומהממצאים שהתקבלו ניתן לראות עליה בכל הפרמטרים שנבחנו, בהשוואה לממצאים בשנת 2022, וגם בהשוואה למתחרים.

"ניתן לראות שיפור ניכר במעמד המותג HOKA בישראל – עליה במודעות הנעזרת והבלתי נעזרת, עלייה בהעדפה למותג ובנכונות לקנות נעלי HOKA" אומרת גלית בירנבוים-נבון,

מנהלת השיווק HOKA ישראל: "הדבר מעיד על התחזקות משמעותית במודעות למותג ובדעה החיובית כלפיו ב-2023, שהוכח גם בגידול משמעותי

במכירות.  במסגרת המחקר גם ראינו שיפור משמעותי במעמד המותג של HOKA מול המתחרות בקטגוריה".

הדור הבא של נעלי המרוצים – CIELO X1 של HOKA. צילום יחצ (2)

HOKA פותחת את שנת 2024 עם חידושים טכנולוגיים ועיצוביים, ומוצרים חדשים, לצד הדגמים המובילים והמנצחים שנוחתים בצבעים חדשים. השנה, הדגמים האייקונים המובילים וביניהם BONDI 8, CLIFTON 9,  CHALLENGER 7 ונוספים, מתחדשים בצבעים נועזים ופורצי גבולות. הדגמים האייקונים מתאימים לקהל רחב ומגוון בעולמות ההליכה, ריצה, תחרות ואימון.

בשנת 2024  HOKA תשיק בישראל דגמים חדשים בקטגוריות מרכזיות מעולמות השטחטיולאופנה והתחרותהדגם הראשון לשנת 2024 שHOKA הכריזו עליו היה ARAHI 7 וכעת משיקים את CIELO X1 , דגם שמושק לראשונה בישראל ובעולם.

 

  

מאיר קנר, מנכ"ל ניו ראן ישראל יבואנית HOKA: "במהלך יולי – אוגוסט  2024 תתקיים האולימפיאדה בפריז, ולא בכדי מושק כעת דגם ה- Cielo X1שמותאם לרצים המהירים ביותר ולאלה שמתמודדים בתחרויות העולמיות ובראשן האולימפיאדה. ספורטאי העלית של HOKA העולמית התנסו והפגינו ביצועי על עם הדגם החדש. אני מצפה בהתרגשות רבה לקראת להשקת Cielo X1 בישראל, בכדי להעניק לכולם את האפשרות להתנסות".

בחודש הבא תתחיל בישראל המכירה של הדגם האייקוני – Cielo X1, אשר יגיע במהדורה מוגבלת. HOKA ישראל מזמינה אתכם להירשם ולהיות הראשונים לקבל עדכון כשהדגם נוחת בישראל וזמין לרכישה. להרשמה לקבל עדכון – https://newrun.co.il/pages/newlab

הדגם הנו דגם יוניסקס

טווח מידות נשים13 US – 5.5 US

טווח מידות גברים:  14 US – 6.5 US

ניתן יהיה להשיג את נעלי Cielo X1 מבית  HOKAאשר יגיעו במהדורה מוגבלתהחל מהחודש הבא בחנויות ניו ראן  – היבואן הרשמי של HOKA , באתר   newrun.co.il  , ובחנויות נבחרות.

לקבלת עדכון כשהדגם זמין במלאיהרשמו ב – https://newrun.co.il/pages/newlab  

קולקציית הביגוד של HOKA

בסוף שנת 2023 נחתה בישראל הסנונית הראשונה של קולקציית הביגוד של HOKA, שסימנה את יריית הפתיחה לקראת הגעתה של הקולקציה המלאה. כעת HOKA גאה להשיק את קו ההלבשה הראשון המלא גם בארץ.  הביגוד של HOKA  עוצב במיוחד עבור ספורטאים להנאה ולביצועים הן בפעילויות ספורט והן בלבוש יומיומי. להנאה מושלמת מ-ALL HOKA LOOK  למי שרצים, הולכים, מתאמנים בסטודיו או מטיילים.

קולקציית הביגוד של HOKA בישראל כוללת פריטי יסוד לריצה ולפעילות

קולקציית הביגוד של HOKA. מכנסי ריצה סקיי גלייד לנשים – 299.90 שח. צילום יחצ
צילום יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות