n
דף הבית / צרכנות / גילברט או'סאליבן, האומן – יוצר והפסנתרן הנודע והאהוב, מגיע להופעה בישראל!

גילברט או'סאליבן, האומן – יוצר והפסנתרן הנודע והאהוב, מגיע להופעה בישראל!

בימים אלו או'סאליבן מסיים סיבוב הופעות גדול בבריטניה ואירלנד וייחל סיבוב הופעות עולמי במהלכו יגיע למופע חד פעמי בישראל בתאריך 15 ביוני 2023, יום חמישי, היכל התרבות, ת"א. במופע יפליא בנגינתו הווירטואוזית על פסנתר ויבצע, בליווי גיטריסט, את להיטי הענק שצבר לאורך השנים.

unnamed.jpgGIL
צילום: יח"צ

גילברט או'סאליבן, האומן – יוצר והפסנתרן הנודע והאהוב, מגיע להופעה בישראל!

,"Alone Again"הלהיט המיתולוגי של גילברט או'סאליבן, הוקלט לראשונה בשנת 1972. מאז השיר צעד בראש מצעדי הפזמונים בכל העולם, שהה 6 שבועות במצעד הבילבורד הוט 100, היה מועמד לפרס הגראמי המכובד ומכר 2 מיליון עותקים בארה"ב.

בימים אלו או'סאליבן מסיים סיבוב הופעות גדול בבריטניה ואירלנד וייחל סיבוב הופעות עולמי במהלכו יגיע למופע חד פעמי בישראל. במופע יפליא בנגינתו הווירטואוזית על פסנתר ויבצע, בליווי גיטריסט, את להיטי הענק שצבר לאורך השנים.

או'סאליבן, נולד ב1946 בעיר טטארפורד שבאירלנד בשם ריימונד אדוארד וגדל באנגליה, שם החל את פעילותו המוזיקלית. הוא התחיל את דרכו כמתופף בלהקה שהקים בקולג'. בשנות ה-60 עבר לפרונט,  הוחתם על חוזה תקליטים ושינה את שם הבמה שלו. בגיל 21 פרץ בקריירה שהניבה להיטים כדוגמת:

",Out of the Question"",Get down" ,"Clair","Alone Again"

שצעדו ב"טופ 10" ומכרו מיליוני עותקים ברחבי העולם ובארץ.

עד היום הוציא או'סאליבן 25 אלבומים. המוזיקה שלו מלווה סרטים וסדרות טלוויזיה רבות כמו "משפחת סימפסון", הסדרה

סדרות יפניות ועוד.,BBC  מבית ה- "Life on Mars"

 

בשנת 2009 ביקר בישראל וקיים שתי הופעות שזכו להצלחה גדולה. בשנת 2018 יצא אלבום האולפן האחרון שלו, שנכנס למצעד האלבומים בבריטניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות