n
דף הבית / בת ים / מרוקו נחתה בטיילת בת ים

מרוקו נחתה בטיילת בת ים

במסגרת מוצ"ש פנומנל סובב עולם בטיילת בת-ים, נחתו אמש אלפי תושבים במרוקו שם נהנו וחגגו משלל פעילויות בכניסה חופשית

מוצש פנומנל נוחתים במרוקו5 צילום דוברות עיריית בת ים

אמש, התקיימה יריית הפתיחה של מוצ"ש פנומנל סובב עולם: אלפי תושבים נחתו היישר במרוקו ונהנו משלל פעילויות בנכיסה חופשית. לאורך הטיילת חגגו התושבים בחגיגה מרוקאית אמיתית לצד מאהל מרוקאי ענק, טקס חלוקת חינה לכלל התושבים, לוחמי חרבות, עמדת DJ, סדנאות ריקודי בטן ומעגל תיפוף, מופע חאפלה בתנועה של להקת האחים בז'וז, הרכב רקדנים, שלל דוכנים, מיצגים חיים של אום כולתום ותפאורת רחוב.

מוצש פנומנל נוחתים במרוקו3 צילום דוברות עיריית בת ים

השנה, חוגגים לאורך כל הקיץ גם במוצ"ש פנומנאל- מסע סובב עולם בטיילת בת-ים. כל מוצ"ש בטיילת בת-ים ינחתו התושבים במדינה אחרת מסביב לעולם, מופעי רחוב, הרכבים מוזיקליים, ריקודי עם,  פסלים חיים, דוכנים, הפעלות ועוד בכניסה חופשית.

מוצש פנומנל נוחתים במרוקו2 צילום דוברות עיריית בת ים

בשבוע הבא, מוצ"ש 5.8 תהפוך טיילת בת-ים את פניה לאווירה אירופאית, ב12.8 חגיגה יוונית אמיתית, ב19.8 ינחתו התושבים במזרח הרחוק, ועם סיום הקיץ ב26.8 ייערך מוצ"ש פנומנל באווירת דרום אמריקה. כל המוצ"שים במהלך חודש אוגוסט יערכו בנוסף למופע המזרקות הגדול בישראל, שיחל ב5.8, במזח סמוך לחוף הריביירה.

מוצש פנומנל נוחתים במרוקו4 צילום דוברות עיריית בת ים

מעיריית בת-ים נמסר: "תושבי העיר והאזור כולו מוזמנים להמשיך ולהגיע גם בשבוע הבא לחגוג במוצ"ש אירופאי ומיוחד במסגרת קיץ פנומנל. יש למה לחכות!"

מוצש פנומנל נוחתים במרוקו1 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. יש מלא טורקים בבת ים, למה לא עושים גם להם?

  2. אורנה בן חמו

    רק בקרית אתא כלום, עיר ישנה שנת ישרים……

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות