n
דף הבית / הומור / 'אור של תקווה'

'אור של תקווה'

כוכבת הילדים, הזמרת אסתר קסטרו והיוצרת מירב האוסמן חברו לשיתוף פעולה מרגש ויוצא דופן שהוליד שיר המעביר מסרים של אחדות אמונה ותקווה לעידוד ומתן חוסן נפשי בתקופה קשה זו.

קרדיט צילום אלדד ירון (2)
קרדיט צילום אלדד ירון

מילים ולחן : מירב האוסמן

ביצוע : אסתר קסטרו

 קישור ליוטיוב

https://youtu.be/R4liDa4MRs0?si=Y5C81HYku-e7-KLd

 

השיר 'אור של תקווה' הינו שיר של תקווה לילדי ישראל הנמצאים בתקופה מאוד מורכבת וזקוקים למסרים של אמונה שמחה ואור.

החיבור ההרמוני והמושלם של כוכבת הילדים, הזמרת, אסתר קסטרו, המופיעה בכל רחבי הארץ עם המופע שלה, מחבקת את ילדי ישראל ומככבת על המסכים בסדרות טלוויזיה: האוטוגלידה של אסתר וגן הצוציקים עם אסתר בערוץ בייבי, הוט, יס, ערוץ הכוכבים ועוד. החיבור הזה למירב האוסמן, אמנית בתחום המוסיקה ויוצרת מוכשרת שהשפעתה בעולם השירים לילדים בישראל ניכרת מאוד, שיריה מהווים מרכיב חשוב בחינוך לגיל הרך.

החיבור הוליד יצירה מוסיקלית של תקווה ואור בתוך החושך עם המילים והלחן של מירב והביצוע של אסתר.

 

שיתוף הפעולה של שתיהן נוצר על רקע אהבתן לילדים, עבודתן עמם במשך שנים  מתוך רצון להעביר לקטנטנים שמחה וחדווה דרך השירים ומתוך הבנת הצורך לחברם לרגשות אנושיים לתקווה.

אסתר כוכבת הילדים "האוטו גלידה של אסתר, גן הצוציקים עם  אסתר ועוד לצד מירב האוסמן ששיריה מושמעים בגני הילדים למעלה מ- 30 שנה, דבר המעיד על הכישרון הייחודי שלה ליצור שירים שמתחברים ישירות לעולם הילדים ולמציאותם היומיומית.

מאחוריה הלהיטים: "אן אן אן", "שיר החילזון" ו"אני ואבא מנגנים ביחד" מאוד אהובים בקרב ילדי הגן ומהווים חלק חשוב מהתרבות המוזיקלית של ילדי ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות