n
דף הבית / צרכנות / אביזרים לאופנועים – כל הציוד לרוכב הדו גלגלי

אביזרים לאופנועים – כל הציוד לרוכב הדו גלגלי

עולם הציוד והאביזרים לרוכבי הדו גלגלי שופע בפתרונות יצירתיים ואנו רק צריכים לזהות את הצורך

אופנוע
צילום: freepik

בחרתם ברכב הדו גלגלי מהמון סיבות מצוינות. הוא מקצר את ההמתנה בפקקים, חוסך את מלאכת חיפוש החניה ואין ספק שהוא גם מספק חוויה שונה ומהנה הרבה יותר. רגע לפני שאתם יוצאים לרכיבה (בכביש או בשטח) יש כמה אביזרים שיכולים להבטיח לכם נוחות מקסימלית וגם הגנה משמעותית.

 

1 – בטיחות משופרת: ידיות לאופנוע

יש מבחר רחב למדי של אביזרים לאופנועים, ואחד האביזרים הבסיסיים והחשובים ביותר נמצא ממש בכף ידכם. ידיות לכידון אמורות להיות איכותיות וטובות, כאשר סוג החומר ורמת החיכוך ישפיעו על חוויית הרכיבה ועל הנוחות שלכם בכל רגע. בדקו את האפשרויות והחליטו איזו חלופה נוחה לכם יותר, למשל בין ידיות חלקים לידיות עם חריצים. 

 

2 – הגנה מירבית: מנעול שרשרת או דיסק

בעולם מושלם היינו יכולים לישון טוב בלילה, בלי לחשוש לגורלו של האופנוע שלנו. אלא שהמציאות קצת פחות ורודה, וכדי שכלי הרכב שלנו יחכה לנו בחניה גם בבוקר, אנחנו זקוקים למנעול עוצמתי. גם בתחום הזה אפשר למצוא שלל חלופות, לרבות מנעולי שרשרת, דיסק או פרסה. אל תוותרו על הפריט החיוני כל כך, זה שישמור על האופנוע מכל משמר.

 

3 – מדברים ונזהרים: מתקן לטלפון

כולנו מבינים עד כמה השימוש בטלפון עשוי להיות מסוכן בעת הרכיבה, וגם החוקים בישראל ברורים בנושא. עם זאת, אנחנו זקוקים למכשיר החכם כדי לנווט אל היעד וגם כדי לענות לשיחות חשובות. מתקן הוא הפתרון המושלם. כך ניתן להניח את הטלפון בזווית המדויקת ובמיקום הנוח ביותר, והוא ישרת אותנו נאמנה לכל אורך הנסיעה.

 

4 – כיסוי לאופנוע (ואביזרים נוספים)

אביזר נוסף שכדאי להכיר יספק לאופנוע היקר והאהוב הגנה גם מפני נזקי מזג האוויר. כיסוי טוב הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לשמור על הרכב הדו גלגלי מפני הגשם ומפגיעות אקלים אחרות. כמובן שרצוי לוודא כי הוא אטום וחזק מאוד. 

בנוסף מומלץ להצטייד בארגז שיספק פתרון אחסון פשוט ונוח, ולצד ההגנה על האופנוע עצמו זכרו למגן גם את עצמכם. מגפי רכיבה טובות, קסדת ראש עוצמתית וציוד מתאים לרכיבה בשטח או בחורף, כל אלה ישלימו את התמונה ויעניקו לכם נוחות ותחושת בטיחות מרבית.

 

תוכלו להתרשם בעצמכם באמצעות ביקור בכל אחת מנקודות המכירה שלנו או באתר האינטרנט של רשת אופנוסנטר בכתובת: https://ofnocenter.co.il/ .

נסכם ונאמר שעולם הציוד והאביזרים לרוכבי הדו גלגלי שופע בפתרונות יצירתיים ואנו רק צריכים לזהות את הצורך. לקבלת מידע, הדרכה או ייעוץ אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 0549793930 או בהודעת ווצאפ דרך אתר האינטרנט שלנו, הצוות המקצועי באופנוסנטר יענה לכם במקצועיות וסבלנות.

 

 

*כתבה פרסומית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות