דף הבית / עסקים בכותרות / קניה, תחזוקה ותיקון ניאגרות סמויות

קניה, תחזוקה ותיקון ניאגרות סמויות

תיקון ניאגרות סמויות
צילום: יח"צ

החלטתם לשדרג את חדרי השירותים והמקלחות והתקנתם אסלות תלויות וניאגרות סמויות? קודם כל, תתחדשו. חדרי השירותים שלכם נראים בוודאי מעוצבים, חדשניים ומודרניים. מעבר ליופי, כל המומחים ואנשי המקצוע יסכימו שעשיתם צעד חכם והתקנתם מערכת אמינה יותר, חסכונית יותר במים וגם קלה מאוד לתחזוקה ולתיקון.
מומחי חברת תכלת המים, החברה המובילה בארץ להתקנת ניאגרות סמויות ולתיקון תקלות במערכות אלה, מספרים לנו כי הניאגרות הסמויות תופסות בעקביות את מקומן של האסלות ומיכלי ההדחה הישנים במרבית הדירות והבתים בישראל, ומסבירים על מה צריך להקפיד בעת קנייה והתקנה של ניאגרות סמויות.

איך לבחור ולקנות אסלה חדשה וניאגרה סמויה איכותית?

היועצים של תכלת המים מדגישים כי כמו בכל קנייה של כלים סניטרים לבית, חשוב במיוחד לבחור במוצר איכותי של יצרן גדול ומוביל בתחום, ולא להתפשר בשום מקרה על מוצר זול של מותג לא מוכר- ניאגרה סמויה מותקנת בתוך הקיר ואמורה לתפקד שנים רבות מאוד ללא בעיות ותקלות, וחשוב להשקיע במוצר איכותי ואמין.
לדברי יועצי המכירות של חברת תכלת המים קיים מבחר עצום של ניאגרות סמויות מתוצרת חברות מובילות רבות מהארץ ומהעולם, וניתן למצוא מוצרים איכותיים במחירים סבירים ובמבצעים.

התקנה ותחזוקה של ניאגרה סמויה

לאחר בחירת וקניית אסלה חדשה וניאגרה סמויה, חשוב ביותר לבצע את ההתקנה על ידי בעל מקצוע מוסמך המכיר את שיטות העבודה המומלצות ואת המוצר הספציפי אותו מתקינים. ניאגרה סמויה מותקנת כך שכל הצנרת, מיכל ההדחה והמנגנון בנויים בתוך הקיר מאחורי האסלה התלויה- יש לקבע את האסלה והמיכל היטב לרצפה או לקיר בטון, ובדרך כלל גם תותקן תושבת מתכת חזקה המחזיקה את האסלה והמיכל. יועצי תכלת המים מסבירים כי התקנה לא נכונה עלולה לגרום לנזילות ותקלות בעתיד, ולכן יש להתעקש על מתקין מקצועי ומוסמך המכיר את המותג בו הוא עוסק.

תיקון תקלות בניאגרה סמויה- אין צורך בפתיחת הקיר!

כמו בכל מערכת עם מים זורמים, גם בניאגרות סמויות איכותיות יכולות לקרות תקלות שונות לאחר שנים רבות של שימוש. חשוב לבצע תחזוקה ובדיקה של המערכת על פי הוראות היצרן, ולטפל באופן מיידי בכל תקלה ובעיה שתתעורר. כמעט בכל התקלות ניתן לטפל באמצעות מכשור מיוחד דרך מכסה השירות המותקן על הקיר, כך שאין צורך לפתוח קרמיקה או לשבור קירות על מנת לבצע תיקון!
בכל מקרה של בעיה, פנו לחברת תכלת המים- צוות התיקונים של החברה יגיע לביתכם ויבצע כל תיקון במהירות, במקצועיות ובמחיר סביר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. ממליצים עליהם בחום רב, הגענו לתכלת המים דרך הכתבה הזו ובאמת הגיעו אלינו מקצוענים ופתרו מספר תקלות בניאגרות הסמויות שאף אחד לפניהם לא פתר, כמו כן בניאגרה של חברת גבריט הייתה תקלה ואינסטלטור שהיה כאן אמר שצריך לשבור הכל ולהחליף את הניאגרה.
    הם תיקנו גם אותה.
    עלו והצליחו חברים

  2. רציתי לדעת מה עדיף ניאגרה רגילה או ניאגרה סמויה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות