דף הבית / חדשות העיר / שוברים את הקרח

שוברים את הקרח

מי ליאור

מחליקי מועדון ice holon להחלקה אומנותית על הקרח "שברו את הקרח" והשיגו גאווה למדינת ישראל עם 16 מדליות ו-8 גביעים, בתחרות בינלאומית שהתקיימה לאחרונה באילת. באירוע השתתפו תשע מדינות שונות באירופה. בין המתחרים חמישה מחליקים ממועדון ראשל"צ.
על המחליקים במועדון אייס חולון שהגיעו להישגים מרשימים: קים גואטה, דריה בספלוב, קירה רייס, ליהי פישרמן ומריה אלכסנקו, שהביאו גאווה גדולה לעיר ראשל"צ בפרט וגאווה לישראל בכלל.
כאמור, החמישה לקחו מקומות ראשונים בתחרות הבינלאומית שהתקיימה בעיר אילת ובתחרות האחרונה, שהתקיימה במסגרת גביע המדינה בחודש דצמבר האחרון.
ההישג האמור של המועדון בהנחייתה של בהנחייתה של מנהלת המועדון מרינה ברוסובה, מתווסף לסדרת הישגים נרחבים של המועדון שבו נטלו חלק בשבוע שעבר שני מתמודדים נוספים, בהם אלכסיי ביצנקו ודניאל סמוכין, שהעפילו לגמר אולימפיאדת החורף שנערכה בקוריאה לאחרונה וכבשו את המקומות הראשונים בתחרות.
במועדון ICE HOLON מתאמנים למעלה מ-200 מחליקים מערים שונות בסביבה לרבות תושבי מראשל"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות