דף הבית / חדשות העיר משני / דו"ח בדרך לגימנסיה

דו"ח בדרך לגימנסיה

רונן דמארי

תושב העיר מלין כי עם סיום עבודות השיפוצים בגימנסיה הריאלית, החליטה העירייה לבטל את אחד ממקומות החניה מבלי שציינה זאת על ידי תמרור או סימון אחר וכך כאשר העמיד שם את רכבו לאור מצוקת החנייה הקיימת באזור, הוא קיבל דו"ח על סך 500 שקלים, בו נאמר כי העמיד את רכבו על "מדרכה שלא נקבעה כמקום חנייה מוסדר". התושב מספר כי הגיש ערעור על הדו"ח, אולם הערעור נדחה והוא שילם את הקנס. לאחרונה הוא עבר בשביל הסמוך למקום מגוריו ונדהם לגלות ניידת של החברה לביטחון העומדת באותו המקום בדיוק בו הוא קיבל את הדו"ח. הוא מספר כי שב למקום כעבור מספר שעות והבחין כי הניידת עודנה עומדת בחנייה ובשלב הזה, החליט לתעד אותה ולהעביר את התמונות ל"גל גפן".

השבוע הוא אומר: "כשסיימו לעשות שם את השיפוצים, החליטו כי בנקודה מסוימת חלק מסוים מהכביש הפך למדרכה, למרות שאין לכך שום שרטוט או תמרור שמתריע על כך. חניתי שם וחטפתי 500 שקלים קנס ומסתבר שלדאבוננו יש הרבה נהגים שחונים שם ומקבלים קנסות. שלחתי ערעור, קיבלתי תשובה שלילית

ושילמתי את הדו"ח. באחד הבקרים לאחרונה עברתי באזור וראיתי ניידת של החברה לביטחון עומדת באותה החנייה בדיוק. אמרתי לעצמי שיכול להיות שהם ייצאו עוד דקה או שתיים, אבל כשחזרתי מהסידורים אחרי כמה שעות, ראיתי שהם עדיין חנו שם. הם היו שם לפחות שעתיים או שלוש כשאין אף אחד ברכב".

עוד מוסיף התושב הזועם: "מפריע לי שאני חטפתי קנס של 500 שקלים קנס והם ברוב חוצפתם חונים שם, מה שלי אסור להם מותר. מה זו האיפה והאיפה הזו? אין שום סימון שזה מהווה חלק מהמדרכה. איך אפשר להבין שזה מדרכה? לא סימון לא תמרור, זה אספלט רגיל איך אני יכול להבין שזה מהווה חלק ממדרכה?".

מהעירייה נמסר בתגובה: "אכן מדובר במקום אסור לחנייה. על כן הוחלט לזמן את נהג הרכב לבירור אצל סמנכ"ל החברה לבטחון וסדר ציבורי כדי לשמוע את גרסתו. החברה לבטחון מקפידה הקפדה יתרה על חוקי החניה והאכיפה בעיר, ככל שיימצא עובד שלא פעל בהתאם להנחיות או ביצע עבירת חניה- יירשם לו דו"ח ככל אדם אחר".

דוח בדרך לגימנסיה
ניידת של החברה לביטחון העומדת באותו המקום בדיוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות