דף הבית / חדשות העיר / פרנקו נכנס לפוליטיקה

פרנקו נכנס לפוליטיקה

רונן דמארי

הבחירות לרשויות המקומיות צפויות להתקיים רק באוקטובר 2018, אולם ראש העיר כבר הודיע כי גונן שכיהן שעד לפני ארבעה חודשים עוד שימש כמנכ"ל, יהיה האיש שיהיה אמון על ניהול המטה שלו.
גונן ייכנס לנעליו של יוסי שניר שכיהן בתפקיד במהלך קמפיין הבחירות בשנת 2013, כאשר רשימתו של צור "רק ראשון" זכתה בהישג מרשים של שבעה מושבים במועצת העיר.
גונן (69) מונה לתפקיד מנכ"ל העירייה בשנת 2009 ושמר על מערכת יחסים הדוקה עם צור. בריאיון שנערך עמו אשתקד הוא אמר בין היתר: "מבחינת ראש העיר מערכת היחסים שלנו מצוינת. זו השנה השביעית שאני מסיים כמנכ"ל עירייה אבל אין ספק שכל אחד חושב באיזה שהוא שלב לסיים תפקיד. זה עניין אישי. כל אחד מרגיש שככל שהוא רלוונטי וממצה את התפקיד שלו ופועל נכון, אז הוא יחליט להישאר".
מינויו של גונן הצית חרושת שמועות בזירה הפוליטית על רצונו של האחרון להשתלב ברשימתו של צור. גורמים פוליטיים העריכו כי קיימת סבירות שצור יחליט לערוך שינויים ברשימתו, אולם ציינו כי במידה וראש העיר יחליט לשלב אותו במקום גבוה ברשימה, הדבר צפוי להוביל לנטישת חברי מועצה מכהנים הרואים את עצמם מועמדים ראויים לכך.
אחד מחברי המועצה אמר השבוע ל"גל גפן": "פרנקו מונה למנהל המטה אבל בינתיים הוא לא עושה שום דבר מיוחד, אלא בעיקר מתרגל ולומד את התפקיד. לפי מה שהבנתי הוא לא רוצה להשתלב ברשימה. אני די שקט".
גונן עצמו מסר: "אני לא רוצה להתייחס לנושא הזה, אין לי מה להגיד".
-אתה רואה את עצמך מתמודד ברשימה של ראש העיר בבחירות הקרובות?
"לא רוצה להתייחס לזה כרגע".
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות