דף הבית / חדשות העיר / "למה החניון לא נפתח?"

"למה החניון לא נפתח?"

רונן דמארי

לטענת תושבים בשכונה, הקנסות היוו תזכורת כואבת למצוקת החנייה ההולכת וגוברת בשכונה שמאלצת רבים מהם להעמיד את רכביהם במקומות אסורים.
בשיחה עם "גל גפן" אומרת אחת התושבות: "לא יכול להיות שאין פתרון חנייה ומאידך מחלקים דו"חות. מה שקורה זה שבסופי שבוע אין בכלל חנייה בקריית גנים, אנשים חונים במקומות הזויים כי אין חניות, אז הפקחים נותנים קנסות אבל מצד שני לא פותחים את החניון שצמוד לפארק החולות, אני לא מבינה מה ההיגיון. מהשעה תשע בערב ועד השעה שש בבוקר אסור לחנות שם, ההיגיון לא ברור לגמרי. יש שם שלט מאוד גדול שמתריע על קנסות. קריית גנים נבנתה כשלכל אדם הייתה מכונית אחת ומזמן זה כבר לא ככה, והיום יש כבר שתי מכוניות ואפילו יותר בכל בית. בסוף שבוע אחד חילקו קנסות של 500 שקלים כי אנשים חנו על מדרכות".

-פניתם לעירייה וביקשתם שתפתח את החניון?
"בודאי ונאמר לנו שזה מטופל. לא קיבלנו תשובה ברורה למה החניון לא נפתח, אמרו שהעבירו ליועצת המשפטית של העירייה אבל יש כאן בעיה אמיתית, לא יכול להיות שהעירייה תחלק קנסות ומהצד השני לא תדאג לנו לחנייה. צריך להגיע ערב אחד ולראות איך אנשים חונים בקריית גנים, על מדרכות ומפרצים, בכל מקום שרק אפשר. פקחים מגיעים, שמים קנסות והולכים. בעיריית רמת גן מהשעה שמונה תשע בערב אתה יכול לחנות איפה שאתה רוצה מלבד תחנות אוטובוס כי אין חניות שיפתרו את הבעיה".

תושב אחר הוסיף: "יש מצב אבסורדי של אנשים שחונים מול השערים של הבתים שלהם ומקבלים קנסות".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מתוך הבנה למצוקת החנייה בשכונות, האכיפה בהן מתבצעת רק בעקבות פניות תושבים למוקד העירוני. הפקחים אוכפים עבירות חניה חריגות, כמו חסימות, חניות נכים וכאלו שעשויות להוביל למצב של סיכון חיים. באשר לאיסור בדבר חנייה בשעות הלילה ברחוב חומה ומגדל. מדובר בפנייה של תושבי האזור לוועדת התנועה שהלינו על התגודדות צעירים והקמת רעש. הפנייה כעת לעיתון לא יכולה לבוא במקום פנייה מסודרת לוועדת התנועה בבקשה לשינויים בהסדרי החנייה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות