דף הבית / חדשות העיר / כנס לנערות בנושא תעשיות ההייטק ויזמות

כנס לנערות בנושא תעשיות ההייטק ויזמות

בשבוע שעבר נערך במקיף ט' כנס השראה לנערות בנושא תעשיית הייטק ויזמות, בו נטלו חלק 250 נערות

מי ליאור

באירוע שנערך במסגרת שבוע אורקל שארגנה החברה בישראל בשיתוף ברייס הדרכה, אמרה ד"ר מיכל צור שלו, נשיאת חברת קולטורה לבנות:"תקימו משהו בעצמכן כי אז תוכלו להשפיע על סדר יומכן, ותבחרו עם מי אתן עובדות".

מפגש ההשראה לנערות בנושא תעשיית ההייטק והיזמות, אפשר להן הצצה אטרקטיבית אל עולמות ההייטק והטכנולוגיה.בתוך כך ובעיקר נועד לעורר בהן רצון להשתלב בלימודים ובתעשייה,אשר בה שיעור הנשים נמוך בצורה בולטת במיוחד. האירוע שנערך תחת הכותרת "בנות אל תשאירו את כל הכיף לבנים" השתתפו תלמידות ממקיף ט' ביה"ס המארח, כמו גם תלמידות מביה"ס יגאל אלון, מקיף ז', ונתיב האולפנה בראשל"צ. כן השתתפו תלמידות מביה"ס בן יהודה בנס ציונה.
ד"ר מיכל צור שלו, יזמית סדרתית, שותפה מייסדת ונשיאה בחברת קלטורה, שיתפה את הבנות בדרך שעשתה החל מהיום בו הקימה את הסטארטאפ הראשון סאיוטה שעל מייסדיו נמנה אז נפתלי בנט שר החינוך כיום, בשיתוף חברים נוספים שהכירה בנבחרת השחייה בה התאמנה בתיכון: "רציתי להקים את החברה עם חברים טובים ולהחליט יחד מה אנחנו עושים, איך עושים, מי יעבוד איתנו ואיך נתנהל. לאחר שסאיוטה נמכרה לא נחתי לרגע והלכתי להקים סטארטאפ אחר" אמרה ובנימה אישית וקרובה יעצה להן: "לכו ותקימו משהו בעצמכן, כי אז תוכלו להשפיע כיצד יראה היום שלכן, מה אתן עושות ועם מי אתן עובדות. זה שהיו לי החברים האלה שאתם יכולתי לעשות את כל הדברים מאוד השפיע על הצלחת הבחירות שלי".
מנהלת תחום הסטארטאפים של אורקל בישראל, נעם ענבר, הודתה בפני התלמידות כי תפקידה בחברה מסב לה סיפוק גדול ושיתפה כי מדי יום היא פוגשת את כל היזמים ויזמיות (קצת פחות) שמקימים חברות חדשות, טכנולוגיות חדשניות. באשר לחוסר האיזון בין הגברים לנשים בתחום, העלתה מספר נתונים העונים על השאלה מדוע צריך יותר נשים בעולם הטכנולוגיה ואמרה: "נשים משפיעות על 85% מהחלטות הקניה, מורידות מוזיקה ומשחקות במשחקים ברשת יותר מגברים,הן מהוות מעל 50% מהאוכלוסייה". בנוסף ציינה, כי השכר בהייטק גבוה ב-98% מהשכר הממוצע במשק, והדגישה כי אין סיבה שנשים לא ייהנו מכך.
האירוע התקיים כחלק ממאמץ לייצר שינוי תפיסה בקרב נערות ובנות בישראל, ולעודד אותן להצטרף לתעשיית ההייטק, שהינה מנוע מרכזי בכלכלת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות