n
דף הבית / בת ים / בת ים אומרת "לא לאלימות כלפי נשים" באירוע מיוחד

בת ים אומרת "לא לאלימות כלפי נשים" באירוע מיוחד

עיריית בת-ים והטרמינל לעיצוב בשיתוף עם סטודיו עדה חפץ לעיצוב שמלות כלה מזמינים אתכם לאירוע להעלאת המודעות באלימות כלפי נשים

פרוייקט לא כלה להשגה צילום יפעת גבאי
"לא כלה להשגה" צילום: יפעת גבאי

עיריית בת-ים והטרמינל לעיצוב בשיתוף עם סטודיו עדה חפץ לעיצוב שמלות כלה מזמינים אתכם לאירוע להעלאת המודעות באלימות כלפי נשים שתאפשר הצצה לחיי המשתתפות. מדובר ב- 12 נשים מעוררות השראה, אשר בחרו בחיים והצליחו לצאת ממעגל האלימות. הן התאגדו לתהליך יחדיו באמצעות התיאטרון וכתיבה, מה שנעשה למיזם חייהן. המפגש עם המצלמה נתן ממד נוסף לחיים שהפיחו המשתתפות בשמלות והפכו אותן לכלי לביטוי סיפורן האישי.

האירוע יתקיים ביום ד', 20.12 בטרמינל העיצוב בבת-ים, רח' אהוד קינמון 32 בשעה 18:00. באירוע יוצגו: תערוכת תמונות וסרטונים המייצגים את ההליך ותפיסתן עולמן של המשתתפות, מיצג אומנותי "לא כלה להשגה" והרצאה שתועבר על ידי עו"ד רונן מאיר ואודליה כרמון מפרשת בית הנשיא. כניסה חופשית.

12 הנשים עבדו על הפרויקט גם תוך פרוץ מלחמת "חרבות ברזל". תקופת המלחמה הנוכחית הגבירה את אירועי האלימות במשפחה, וכנגד נשים בפרט, ולכן היום יותר מתמיד הן מרגישות צורך גדול יותר להעלות את המודעות לנושא ולנסות לשנות חיים.

תוך כדי התהליך, יצרו  הנשים קשר עם פרויקט 'בואי כלה' ובשיתוף סטודיו עדה חפץ לעיצוב שמלות כלה, אשר דאגו להן לשמלות כלה. שמלות אלו ימחישו את חיי יום-יום של 12 הנשים אשר הפכו אותן לכלי לביטוי סיפורן האישי. כל שמלה והסיפור שלה, כל אישה וסיפור החיים שלה.

ניהול אמנותי, הנחייה, כתיבה ובימוי: קרן כהן ישראלי, עיצוב תערוכה: אילנה, צילום ועריכת וידאו: יפעת גבאי, ע. בימאית: לימור אברג'יל / סטודיו עדה לעיצוב שמלות כלה.

להרשמה ופרטים נוספים: https://www.coing.co/BatYam_Main/123429

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות