דף הבית / חדשות העיר / הצעה: חניה חינם ליד הגימנסיה

הצעה: חניה חינם ליד הגימנסיה

חבר מועצת העיר, אסף דעבול, מציע כי העירייה תאפשר לתושבי הרחובות הסמוכים לגימנסיה לחנות בחניון העירוני שנפתח במקום ללא עלות. בנוסף מבקש דעבול כי העירייה תבטל את החלטתה לגבות מגמלאים עשרה שקלים עבור השעה הרביעית ואילך בחניונים עירוניים. בעירייה משיבים

רונן דמארי

בהצעה שהעביר אסף דעבול לראש העיר, דב צור, מציין דעבול: "לאחרונה, נודע לי שתושבי הרחובות הסמוכים לחניון הגימנסיה, נדרשים לשלם כסף ואו לרכוש מנוי חודשי עבור חניה, ברצוני להדגיש שכאשר דיברנו בישיבת המועצה על החניון היה ברור ומוסכם על כולם שיש מצוקת חניה קשה באזור וחניון זה יסייע רבות לתושבי האזור לא עלה בשום שלב נושא התשלום. כמו כן, נודע לי שהגמלאים החונים בחניונים של העירייה ( החברה העירונית) נדרשים לאחרונה לשלם 10 ₪ מעבר ל-3 שעות חניה. ברצוני לציין בפניך ובפני חברי מועצת העיר, שנושאים אלו היום מכעיסים מאוד שלא לדבר על כך שזה מראה שאין גבול בניסיון לגבות עוד ועוד כספים מתושבי העיר".
דעבול מציע: "מועצת העיר מחליטה לבטל את הדרישה לכסף ואו לרכישת מנוי בחניון הגימנסיה כמו כן, מועצת העיר מורה לחברה לביטחון שלא לגבות שום תשלום בחניונים העירוניים מגמלאי העיר".
ל"גל גפן" אמר חבר המועצה השבוע: "בישיבת המועצה בה נדון החניון דובר על מצוקת חנייה ולא דיברו איתנו בכלל על תשלום. פנו אליי תושבים שמתגוררים בסמיכות לחניון והעלו את המצוקה ממנה הם סובלים. יש שם מצוקת חנייה יוצאת דופן צריך ללכת בערב לראות מה קורה שם ולהבין".

מהעירייה נמסר בתגובה: ראשית נזכיר, תושבי העיר היו משלמים על חנייה בכחול לבן עד לפני תשע שנים, ערב בחירתו של דב צור לראשות העירייה. בהחלטה זו ויתרה העירייה על הכנסה קבועה מדי שנה וזאת כדי להקל על התושבים ולאפשר להם חנייה בקרבת הבית. מחסור במקומות חנייה במרכז העיר היא סוגיה ידועה המוכרת בכל מרכז עיר גדולה בארץ ובעולם, לצערנו היא עוד צפויה להחריף מדי שנה עם עליית כלי רכב נוספים לכבישים. ובכל זאת, על רקע העובדה כי במרכז העיר אין כמעט שטחי ציבור פנויים, יזמה העירייה פתרון חלוצי בארץ להקמת חניונים מתחת למוסדות חינוך במרכז העיר, כפי שנעשה בגימנסיה וכפי שיעשה בבית הספר חביב. העלות אומנם גבוהה, אך תוספת מקומות החנייה מאפשרת לתושבים חנייה מוסדרת, בטוחה וקרובה לבית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות