דף הבית / חדשות העיר / "הילד יושב בבית"

"הילד יושב בבית"

תושבת ראשון לציון מלינה על התנהלות העירייה, שלטענתה מסרבת בתוקף לקלוט את בנה במערכת החינוך העירונית, בשל העובדה שכתובת המגורים המופיעה בתעודת הזהות שלה הינה של עיר אחרת. העירייה: "על האם לעדכן את כתובת המגורים כדי לבצע את הרישום"

רונן דמארי

אשה הטוענת כי היא גרה בדירה שכורה בעיר, מלינה כי בהעדר שינוי כתובת בתעודת הזהות שלה מסיבות אישיות, נאלץ בנה לשבת בבית.
לדבריה, כתובת המגורים בתעודת הזהות של אבי הילד היא ראשון לציון ואחותו הגדולה של הפעוט מתחנכת מזה שנתיים בראשון לציון, למרות זאת, בעירייה מסרבים לקלוט את הפעוט לגן טרום טרום חובה.
התושבת ציינה: "כיום הילד נשאר ללא מסגרת חינוך ואני כנראה ללא מקום עבודה, כי עיריית ראשון לא מכירה בתושבים שגרים בשכירות וחלק מהשבוע בעיר ומשלמים מיסים לעיר. החלק הכי מצחיק בסיפור הוא: בתור תושבי העיר עם ילדים, קחו בחשבון שכל אחד שבא לו בעירייה יכול להיכנס לפרטים האישיים שלכם במשרד הפנים ולראות בדיוק מי אתם, מה אתם וכמה אתם במשפחה, וכמובן מצבכם האישי. ממש לא זכור לי שכשהוצאתי תעודת זהות חתמתי על מסמך שמאשר לחלק את פרטיי האישים ומצבי האישי וכמות הילדים שלי והכתובת שלי, זה נראה כמו חדירה לפרטיות".
ל"גל גפן" אמרה האשה השבוע: "עיריית ראשון לא מוכנה לרשום את ילדיי לגני עירייה כי הכתובת שלי הינה בעיר אחרת. למרות שהוסבר לגברות במחלקת החינוך בעירייה, שבעלי רשום בעיר וכן בתי הגדולה מזה כבר שנתיים בגן פרטי בסיבסוד העירייה, הוצג להן חוזה שכירות ומסמכים אחרים המעידים שילדיי מתגוררים בראשון, והן לא מוכנות לקבל טענה זו. הוסבר שאני לא יכולה לשנות כתובת מסיבות כאלה ואחרות, אך הן טורקות את הדלת ולא מוכנות לקבל את עצם היותם ילדים של בעלי, לא פחות משלי ולרשום אותם לגני עירייה, למרות שהוצגו לפניהן מסמכים שמשחררים את ילדיי מרישום בעירייה אחרת".

מהעירייה נמסר בתגובה: "בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד החינוך תשע"ט סעיף 4.7, על האם לעדכן את כתובת המגורים כדי לבצע את הרישום".
ממשרד החינוך לא נמסרה תגובה עד למועד סגירת הגיליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות