n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הקלות והטבות של מניב ראשון לתושבים

הקלות והטבות של מניב ראשון לתושבים

צילום מניב ראשון
צילום: מניב ראשון

חברת המים והביוב של ראשון לציון, מניב ראשון, מודיעה כי בשל מלחמת 'חרבות ברזל' יינתנו שורה של הקלות בתעריפים ומועדי התשלום לתושבי העיר הנמנים עם אנשי כוחות הביטחון ואוכלוסיות זכאיות נוספות וכן למשפחות המארחות תושבים שפונו מבתיהם בשל מצב החירום

עקב המצב הביטחוני, חוקקה כנסת ישראל את חוק דחיית מועדים (הוראת שעה חרבות ברזל) (חוזה, פסק דין או תשלום לרשות), התשפ"ד-2023.

בהתאם לחוק, אוכלוסיות זכאיות לרבות מי ששירת או משרת כחייל, שוטר, סוהר (במתקנים מסוימים) או כבאי, וכן מתנדב בהיקף של משרה מלאה בגוף הצלה, או שהיה מאושפז כתוצאה מפציעה מפעולת איבה בבית חולים לתקופה של שבעה ימים, בתקופה שמיום 7 באוקטובר 2023 ועד ליום 7 בנובמבר 2023, תינתן לו ארכה של 30 יום לתשלום חשבון המים והביוב ללא כל עלות.

במידה ואת/ה או בן/בת זוגך נמצא ברשימת הזכאים הקבועה בחוק אנא צרו קשר עם "מניב ראשון" בצרוף אסמכתא המעידה על המצב ותקבלו סיוע בהתאם לחוק זה.

כמו כן, במידה ובעקבות המצב הביטחוני אתם מארחים בביתכם דיירים נוספים שנאלצו להתפנות מבתיהם בדרום או בצפון בהוראת גורמי הביטחון, הנכם מוזמנים לעדכן על כך את "מניב ראשון" על מנת לקבל הטבה של 7 מ"ק מים נוספים לחודשיים בתעריף מופחת, לכל אדם נוסף המתגורר בנכס.

הפרטים המלאים מפורסמים באתר החברה www.meniv-rishon.co.il

יו"ר דירקטוריון מניב, ראש העירייה רז קינסטליך: "אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה מול אויב אכזרי שמשפיעה עמוקות גם על העורף. אנו מקווים כי שורת ההטבות וההקלות שיינתנו לתושבים על ידי מניב תקל ולו במעט על ההתמודדות בתקופה כה קשה".

סאלי לוי, מנכ"לית מניב ראשון: "גם בשעה מורכבת זו עובדות ועובדי מניב ראשון ממשיכים לטפל בכל תקלה בכל שעה, ממשיכים לשמור על ביטחון ואיכות המים, וקשובים לכל פנייה שלכם אלינו. אנו מזמינים את התושבים הזכאים לפנות אלינו בהקדם על מנת להעניק להם את ההטבות וההקלות שמקנה החוק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בושהההה זה ההקלות שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות