דף הבית / חדשות העיר / רשימת מרצ למועצת העיר

רשימת מרצ למועצת העיר

רונן דמארי

"מה שמוביל אותי ואת הנבחרת שלי הם בראש ובראשונה הערכים והכוונה השלמה לשים את התושב במרכז העשייה הציבורית שלנו. ברור לכולם, שנבחרת מרצ ראשון לציון תפעל במועצת העיר על פי כללי טוהר המידות והממשל התקין, ושאנחנו מחוייבות ומחוייבים לאג'נדה שלנו". כך מצהירה השבוע יו"ר סניף מרצ בראשון לציון אילנית הרוש. הרוש המובילה את הרשימה למועצת העיר, פעילה ציבורית מזה כ -20 שנה בתפקידים שונים. המשימה הגדולה הניצבת בפניה היא החזרתה של הרשימה לקדמת הבמה הפוליטית בעיר, לאחר שנים ארוכות בהן נעדרה ממנה.

הרוש: "מאז כניסתי לפוליטיקה, עמלתי רבות להוספת מתפקדים רבים למפלגה. אני גאה לומר, שכיום למרצ ראשון לציון יש סניף לתפארת ורשימה איכותית של חברות וחברים, שהתפקדו על מנת להילחם עבור כל אחת ואחד מהתושבים, עבור הצדק, החופש והשוויון של כולנו, עבור עשייה חברתית וסביבתית ענפה בקדנציה הקרובה".

במקום השני ברשימה ממוקמת שלי אדלר, אשת חינוך ופעילה חברתית בעלת ניסיון רב שנים בעשייה למען זכויות אדם וקידום מעמד האישה. מלמדת היסטוריה ואזרחות בתיכון. חברה פעילה בארגוני נשים. מתנדבת ומרצה בפרויקטים המסייעים לנערות במצוקה. פועלת לשמירה על זכויות הקהילה הגאה, קידום אוכלוסיות חלשות ומניעת כפיה דתית.

במקום השלישי ברשימה מוצב נתן סטולרו דוקטורנט לתקשורת באוניברסיטת תל אביב, חוקר, עיתונאי ומרצה. פעיל בוועדות ציבוריות של משרדי הבריאות, החינוך, התרבות והספורט, במסגרת התכנית הלאומית – 'אפשריבריא'. חבר לשעבר בוועדת הביקורת של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב.

בהנהגת הסניף מציינים כי מדובר בפעיל חברתי ופוליטי, בקיא מאד ברזי הממשל העירוני בראשון לציון ובפרוטוקולים עירוניים, לפרטי פרטים וכי בכוונתו לפעול במועצת העיר להפעלת התחבורה הציבורית בשבת, להבטחת חופש הדת וחופש מדת ולמען המאבק לפתיחת המרכולים בשבת.

על הנבחרת אותה היא מובילה למועצת העיר אומרת הרוש: "נבחרת מרצ ראשון לציון היא בשורה חדשה, במלוא מובן המילה, עבור מועצת העיר בראשון לציון. איננו חבורה של עסקנים, איננו קשורים בעבותות לגורמים כאלה ואחרים, שמתיימרים למשוך בחוטים. אנחנו מגיעות ומגיעים לפעול בנחישות עבור כלל תושבי העיר, ונעשה זאת בדרך הישר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות