דף הבית / חדשות 4 / פסטיבל "לא לדאוגוסט" חוזר בגדול

פסטיבל "לא לדאוגוסט" חוזר בגדול

מי ליאור

בפסטיבל בגן בעברית יופיעו הזמר רגב הוד וחברי להקת "הפרויקט של רביבו" יארחו את מירי מסיקה. אוטו אוכל "השף של השכונה", עם בשלניות מקומיות יגישו תבשילים ביתיים שילוו בסיפורן האישי בזיקה לתבשילים.
עוד יעלו הרכבים מקומיים, קולנוע אורבאני ישראלי תחת כיפת השמיים, תיאטרון רחוב, קיר גרפיטי, וידאו ארט, הענקת פרסי יקיר השכונה מטעם שרת התרבות והספורט, יריד יוצרים מקומיים ועוד.
בפסטיבל תוצג תערוכת "ראשון ציון נגלית לעין" – מיזם שמורכב מאוצרות העבר שנועד לאפשר לתושבי העיר לספר את סיפור משפחתם באמצעות תמונות הלקוחות מהאלבומים המשפחתיים ואוספי המזכרות המצויים ברשותם.

"פסטיבל לא לדאוגוסט הפך למסורת זו השנה השלישית". מציינת שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב ומוסיפה כי מדובר בחגיגה של מוסיקה, אמנות, תאטרון רחוב ושלל פעילויות תרבות בשכונות ובגנים, ממש מתחת לבית: "אני מזמינה את הסבים והסבתות יחד עם הילדים הילדות, הנכדים והנכדות לסגור את הקיץ בשלל אירועים ברחבי הארץ עם מיטב האמנים. זו בעיני המשמעות האמיתית של להנגיש תרבות לכל אחת ואחד".

 

צילום: כפיר זיו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות