n
דף הבית / בת ים / זה הגיע: צבע אדום ברחבי גוש דן

זה הגיע: צבע אדום ברחבי גוש דן

כולם ידעו שזה יגיע, אף אחד לא ידע מתי. הרקטות מעזה הגיעו גם אל גוש דן ואזעקות נשמעו בין היתר בחולון, בת ים, אזור וראשון לציון. ישנם מספר נפגעי חרדה.

כיפת ברזל צילום דובר צהל
כיפת ברזל, צילום ארכיון: דובר צה"ל

אזעקות צבע אדום נשמעו בשעה 14:20 (רביעי) לראשונה מאז פתיחת "מגן וחץ", ברחבי גוש דן ובין היתר גם בראשון לציון, חולון, אזור ובת ים.

על פי דיווחי כוחות ההצלה, התקבלו דיווחים על מספר נפגעי חרדה ומספר נפגעים קל שנחבלו כתוצאה ממעידה בדרכם למרחב המוגן. צוותי רפואה של איחוד הצלה וצוותי חוסן- היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה, נמצאים בדרכם אל הנפגעים.

36 שעות אחרי חיסולם של 3 בכירי הג'יהאד האיסלאמי, הגיעה התגובה מעזה זאת אחרי עוד תקיפה של חיל האוויר היום בשעות הבוקר והצהריים בעזה, במהלכה חוסלו מחבלים נוספים, שהתכוונו לירות רקטות אל עבר ישראל.

בפיקוד העורף דאגו להסביר לאזרחים מהרגע הראשון שעליהם להישאר קרוב למרחבים מוגנים וחשוב להמשיך ולהישמע להנחיות כי ככל הנראה צפויים מטחי רקטות נוספים גם לאזור גוש דן, בשעות הקרובות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות