דף הבית / חדשות העיר / הצהרת ראש העיר

הצהרת ראש העיר

רונן דמארי

בהכרזה שמגיעה שבועיים לפני יום הבוחר – מתחייב ראש העיר כי במידה וייבחר לקדנציה נוספת, הוא ימשיך את מדיניות הפחתת הארנונה ויעניק הנחה משמעותית לגמלאי העיר. ההנחה לגמלאים תינתן לדבריו של צור בפרק זמן של שנתיים.

לאחר שצור נבחר לראשונה לתפקידו, הוא הנהיג מדיניות שהפחיתה את הארנונה הגבוהה שהייתה נהוגה בעיר.

השבוע מודיע צור כי בכוונתו להמשיך במדיניות הזו גם במהלך הקדנציה הבאה: "בעשור האחרון הפחתתי את הארנונה למגורים באופן חסר תקדים בשיעור של 10 אחוזים. עובדה. בנוסף, מיד לאחר כניסתה של המועצה החדשה לתפקידה, בכוונתי לתת את ההנחה המקסימלית המותרת בחוק לגמלאי ראשון לציון בשיעור של 20% לשנת 2019 ושיעור המקסימום של 25% החל משנת 2020.

תושבי ראשון לציון זכאים ליהנות מפירות העשייה שלנו ובהם הקמת מתחם האלף, שמאפשר לעירייה ליהנות מהכנסות גבוהות מארנונה לתעשייה ולמסחר. לאחר מימוש תוכניות הפיתוח שלנו בתחום העסקי, הגיעה השעה שתושבי העיר ייהנו מפירות העשייה שלנו.

מדובר בחיסכון מצטבר למשקי הבית והגדלת ההכנסה הפנויה עבור כל משפחה בעיר. ההכנסות מההתרחבות הכלכלית ומימוש תוכניות הפיתוח, כמו מתחם האלף, מאפשרות להוזיל את הארנונה למגורים״.

עוד הוסיף צור: "מועמדים שונים זורקים לאוויר תוכניות שהן לא יותר מזריעת חול בעיני הציבור –  להקטין כיתות, לפצל גנים ועוד רעיונות שכאלה, הם לא יותר מאשר אגדה אורבנית לצערי. מאז פסיקת בג״צ, פיצול כיתות, הקטנתן מעבר לקבוע בחוק, ומימון כיתות קטנות – כל אלה נפסלו והפכו לבלתי חוקיים. הציבור צריך לדעת להבחין בין מה שניתן ואפשר לבצע לבין הבטחות סרק ילדותיות״.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות