n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: ברמת אליהו חוששים מסגירת השירותים העירוניים

ראשל"צ: ברמת אליהו חוששים מסגירת השירותים העירוניים

בשכונה חוששים כי סגירה זמנית של שירותי העירייה ומניב בעירייה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, תהפוך לקבועה. העירייה: "עמדות קבלת הקהל נסגרו בהתאם להחלטת הממשלה"

מרכז השירותים העירוני בשכונת רמת אליהו
מרכז השירותים העירוני ברמת אליהו

בשכונת רמת אליהו חוששים: סגירה זמנית של שירותי העירייה ומניב בעירייה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, תהפוך לקבועה. הפעיל החברתי יוסי גולן, פנה בסוף השבוע האחרון לראש העיר, רז קינסטליך בנושא והעלה את חששם של התושבים המבוגרים המתגוררים בשכונה. במכתבו ציין גולן כי סגירה לצמיתות של השירותים "תגרום לפגיעה קשה מאוד בתושבי השכונה". הוא ציין כי בשכונה מתגוררים תושבים קשישים רבים שהתרגלו לקבל את השירותים סמוך לביתם. הוא הוסיף כי במהלך השנים האחרונות נסגרו ברמת אליהו מספר מוסדות ציבור לרבות שלושה סניפי בנקים, סניף של קופת חולים כללית ומרפאה לבריאות האשה.

ל"גל גפן" אמר גולן: "הובא לידיעתי שהשירותים שניתנים כרגע בשכונה יופסקו בתחילת נובמבר. אמנם מדובר על הפסקה בגלל תקופת הקורונה אבל החשש של התושבים הוא שזה יהפוך לקבוע. אחרי שסגרו כאן כמה וכמה מוסדות ציבוריים בשנים האחרונות הם חוששים שכביכול העירייה "תנצל" את המצב כדי להפסיק את השירותים לצמיתות ואסור שדבר כזה יקרה. יש לנו את האוכלוסיה הכי חלשה בעיר ולא יכולים לשלוח אותה לקרית ראשון או לבניין העירייה על בסיס קבוע".

תושב ותיק בשכונה הוסיף: "זה ברור שעכשיו אין קבלת קהל ואפילו מוצדק בגלל החששות מהידבקות אבל אסור שהמקום הזה ייסגר באופן קבוע. זו תקופה קשה לכולם שאנחנו מקווים שתעבור כמה שיותר מהר אבל חשוב מאוד שבעירייה יבינו שאנחנו צריכים את השירותים שלהם ושל מניב קרוב לבית כשהחיים יחזרו לשגרה".

מהעירייה נמסר: "כידוע, בהתאם להחלטת הממשלה ובצל התפשטות נגיף הקורונה, נסגרו כל עמדות קבלת הקהל ברשויות המקומיות. נציין כי גם בטרם נסגרו קבלות הקהל, כמות הפניות הייתה דלה. נציין כי לרשות הפונים עומדת האפשרות לפנות למוקד הטלפוני במספר 03-9487500 או לעשות שימוש בשירותים המקוונים באתר העירייה".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות