דף הבית / חדשות העיר / המשטרה משמחת גמלאים

המשטרה משמחת גמלאים

רונן דמארי

הנציגים יצחק שיפמן, אורי חסון, בת אל משה ויפית ימיני, שימחו את משה שושן במסגרת פרויקט אימוץ גמלאים של המשטרה שהגיעו לגיל גבורות, שהחל בחודש אוגוסט האחרון.
במסגרת הפרויקט התבקשו היחידות לאמץ את כל הגמלאים שהגיעו לגיל 80 וללוות אותם. נציג המחלקה הזמין את משפחתו הנרגשת ובת זוגו של הגמלאי למסיבה, שכללה כיבוד עשיר והענקת תעודה מטעם ראש המחלקה נצ"מ יעקב לזר.
מחלקת תחבורה של המשטרה בהובלת ראש המחלקה, נצ"מ לזר, שמה למטרה להרים את הכפפה ולהיות המחלקה המובילה באימוץ הגמלאים באופן מיוחד.
הפרויקט החל בקבלת רשימות של גמלאי היחידה, מיפוי גמלאים שהגיעו לגיל 80, איתור הטלפונים והכתובות שלהם, ברכישת תשורות אשר חולקו לגמלאים במהלך הביקורים, ותיאום הביקורים.
במשטרה מציינים כי המשימה החלה בתנופה רבה, באופטימיות ובהתלהבות ועם הפצת הרשימה למחלקה כל קציני היחידה, ללא יוצא מן הכלל, התנדבו ליטול חלק בפרויקט והחלו בתיאום וקביעת מועד ביקור הגמלאים. בנוסף לביקורים, מקפידה היחידה להתקשר ולברך בימי הולדת ולשמור על קשר רציף עם הגמלאים.
במשטרה ציינו: "הגמלאים לא מפסיקים לברך על היוזמה המבורכת וניכר שהם נהנים מאוד מעצם שימת הלב אליהם, מהיחס והאכפתיות, ומכך שיש מי שזוכר אותם לא רק בחגים ובשמחות, אלא גם בשעות צער ויגון".

 

חוגגים יום הולדת ביחד
צילום: באדיבות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות