n
דף הבית / עסקים בכותרות / מיטה זוגית חדשה – כיצד לקנות נכון ובחכמה?

מיטה זוגית חדשה – כיצד לקנות נכון ובחכמה?

מיטה היא ללא ספק אחד האביזרים/רהיטים החשובים ביותר בכל בית. זה מה שמספק לנו תמיכה לגוף ולגב כשאנחנו ישנים ונחים (לאורך כמעט שליש מהיום, מדי יום...), כך שחשוב לוודא כי אנחנו ישנים על מיטה מתאימה ואיכותית, אשר תהיה נוחה מצד אחד ותתמוך בגוף שלנו בצורה טובה ולאורך זמן מצד שני.

Image by lifeforstock on Freepik
מיטה זוגית. Image by lifeforstock on Freepik

מהי הדרך הנכונה והחכמה ביותר לרכוש מיטה זוגית חדשה? כיצד נוודא כי אנחנו רוכשים את המיטה הנכונה עבורנו, וכי אנחנו מקבלים אותה במחיר הוגן ובתנאים טובים? כך תקנו בחכמה מיטה זוגית חדשה

על מה חשוב לשים דג בקניית מיטה זוגית חדשה?

קיימים סוגים רבים ושונים של מיטות זוגיות כיום, כך שכדאי להכיר לפחות כמה מהפרמטרים העיקריים והחשובים ביותר בטרם מבצעים את הרכישה.

לדוגמה גודל המיטה. קיימות מיטות זוגיות בגדלים שונים, וחשוב להתאים את גודל המיטה הזוגית לצרכים ולהעדפות שלכם. מיטה זוגית סטנדרטית היא ברוחב של 140 עד 150 ס"מ ובאורך של 180 או 190 ס"מ. במידה והגובה שלכם הוא 180 ומעלה, כדאי לשקול לקנות מיטה זוגית באורך של 2 מטר. במידה ומעוניינים במיטה רחבה ומפנקת במיוחד (ובמידה ויש לנו מקום לכך בחדר השינה חשוב מאוד למדוד ולבדוק לפני שקונים!!!), ניתן למצוא מיטות זוגיות גם ברוחב של 160,

180 או 200 ס"מ. במיוחד כשיש ילדים קטנים בבית שאוהבים לפעמים לישון איתנו, מיטה זוגית רחבה יותר עשויה בהחלט להיות בחירה נבונה

כמובן שחשוב ביותר להקפיד גם על איכות המזרן, וכאן מומלץ שלא לנסות ולחסוך בכסף. אין זה אומר כי חייבים לקנות את המזרן היקר ביותר שמוצאים, אבל גם לא את הזול ביותר. מרבית האנשים מעדיפים כיום מיטה שאינה מיטת קפיצים, וכזו הכוללת כמה שכבות פנימיות שונות ובפרט שכבה עליונה מ"וויסקו ג'ל" אותו חומר מתקדם אשר מקבל את הצורה של הגוף שלנו ובעצם מעצב את המזרן עליו אנחנו שוכבים בצורה מושלמת המותאמת במיוחד עבורנו.

פרמטר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא רמת הקשיחות/רכות של המיטה. לאנשים שונים מתאימה רמה מעט שונה של קשיחות. בדרך כלל, אלו הסובלים/ות מבעיות גב יעדיפו מזרן מעט קשה יותר. במרבית המקרים מזרן ברמת רכות בינונית יתאים, יהיה נוח וישמור לנו על הגב גם יחד.

היכן לחפש ולקנות מיטה זוגית?

המקום הראשון בו מומלץ לחפש ולרכוש מיטה זוגית הוא רשת האינטרנט. בפרט, אתרי קניות ומבצעים בהם ניתן למצוא מבחר רחב ביותר של אביזרים, כולל מיטות זוגיות, במבצעים ובתנאי הרכישה הטובים ביותר.

במידה ואתם מעוניינים לנסות את המזרן בפועל ניתן ללכת לאולם תצוגה זה או אחר ולנסות בו מזרנים רבים, ולאחר מכן לחפש את אותו מזרן בדיוק לקנייה אונליין. ברשת ניתן למצוא את הכל, ובמרבית המקרים כך תוכלו למצוא את אותו דגם בדיוק במחיר הטוב ביותר. כמו כן, ניתן לרכוש אונליין מזרן עם אפשרות להחלפה לאחר כמה שבועות, כך שתוכלו לנסות את המיטה בעצמכם ולהחליף אותה, במידת הצורך.

להזמנה אונליין של מגוון מוצרים לבית לגן ועוד הכנסו לאתר גרו בכתובת.

https://www.groo.co.il/

תוכן ממומן*

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות