n
דף הבית / עסקים בכותרות / מגשי אירוח: לשדרג את האירוע

מגשי אירוח: לשדרג את האירוע

גבירותי ורבותיי, אנחנו נרגשים לחלוק עם העולם את העובדה שמצאנו את הפתרון האולטימטיבי לכל אירוע – מגשי אירוח. אנחנו יודעים. הרבה גבות מורמות עכשיו, אבל תאמינו לנו כשאנחנו אומרים שמגשי האירוח שזמינים כיום בשוק הם ממש לא מגשי האירוח שאתם מדמיינים ברגע זה. אז המשיכו לקרוא ותגלו בדיוק למה אנחנו מתכוונים וכיצד כל אירוע שאתם מתעדים לארח עומד להשתנות מרגע זה.

variety-snacks-served-with-drinks
FREEPIK

תחום מגשי האירוח עבר שינויים רבים בשנים האחרונות, וממש כמו שהחברה הישראלית כולה נעשתה מודעת יותר מבחינה קולינרית, כך גם מגשי האירוח שמוצעים כיום שודרגו פלאים. כבר לא מדובר על מגשים של סנדוויצ'ים חסרי מעוף שמגושים ממגש שמכוסה בניילון נצמד. מגשי אירוח כיום מציעים מנות מתוחכמות ששואבות את השראתן ממטבחי העילית, והעיצוב של אותם מגשים שודרג גם כן ברמה חסרת תקדים. בואו ונצלול פנימה כדי להבין בדיוק כיצד השינויים האלו באים לכדי ביטוי.

מה השתנה בתחום מגשי האירוח?

כדי לקבל את התמונה המלאה על השינויים שחלו בתחום מגשי האירוח, פנינו לשף קונדיטור יניב שבח מחברת "ארטייסט מגשי אירוח" שנחשבת לאחת מהמובילות בתחום ( לאתר החברה: artaste.co.il ) "כדי להבין בדיוק מה השתנה בתחום מגשי אירוח אנחנו צריכים לדבר קודם כול על התפתחות תחום הקולינריה בחברה הישראלית. תוכניות בישול כמו "מאסטר שף" ו – "משחקי השף" רצות בתצורות שונות כבר למעלה מעשור על גבי מרקעי הטלוויזיה שלנו. יותר ויותר שפים ישראלים זוכים לתשבחות ברחבי העולם ופותחים מסעדות שכמעט אי אפשר להזמין אליהם מקום מרוב הביקוש. גם הישראלי הממוצע בביתו השתדרג פלאים בטכניקות הבישול שלו והדמיון הקולינרי שמלווה אותו, כך שזה רק הגיוני שגם תחומים כמו קייטרינג לאירועים ומגשי אירוח לאירועים יצרכו להתעלות על עצמם ולהציע משהו אחר".

"כיום כדי ליצור מגשי אירוח לאירועים משתמשים בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר, ממש כמו במסעדות של שפים. הקהל מצפה לקבל מנות מתוחכמות יותר מעוף מכובס, וכך אפשר למצוא מגשי אירוח שמציעים מנות כמו פטיפור פולנטה עם ראגו פטריות, מאפה אספרגוס ושברי פיסטוק, טארט טאטן של עגבניות עם בלסמי אותנטי במילוי של גבינות בוטיק ועוד ועוד. האמת היא שאין סוף לאפשרויות שמגשי האירוח מציעים וזה גם היתרון המרכזי שלהם על גבי קייטרינג. מגשי האירוח מאפשרים לשלב בין מגוון רב של מנות ולייצר אירוע שהוא הרבה יותר מרהיב מכזה שיש בו רק שתי מנות עיקריות".

דברים ששווה לדעת על מגשי אירוח

כדי שגם אתם תוכלו ליהנות ממגשי אירוח טעימים כבר באירוע הבא שלכם, ביקשנו משף יניב שבח שישתף אותנו בכמה דברים ששווה לדעת על מגשי אירוח ועל טיפים שיעזרו לנו לבחור מבין ההיצע המטורף של מנות שקיים.

  • "הקונספט של מגשי האירוח הוא מה שנקרא – פינגר פוד. המטרה העיקרית של הפינגר פוד היא לאפשר לאורחים ליהנות מהאוכל במינימום מאמץ. זה אומר בפועל שמדובר על מנות קטנות שאפשר לתפוס אותן בשתי אצבעות ולאכול בלי הצורך בסכו"ם. הקונספט הזה מצליח לרענן גם אירועים קלאסיים כמו הרמות כוסית במשרד וגם אירועים משפחתיים וביתיים".

  • "תפריט מגשי אירוח הוא כזה שמורכב מהמון אפשרויות. אצלנו למשל יש יותר מחמישים מנות שאפשר לבחור ביניהן. כדי ליהנות מהקונספט עד כמה שאפשר אני ממליץ להזמין מגשים לפי המפתח הבא – 3 מגשים מלוחים ומגש 1 מתוק על כל שישה אנשים".

  • "מגשי אירוח הם תחליף נהדר לכל אירוע. הם מתאימים גם לאירועים קטנים וגם לאירועים גדולים, ההבדל היחידי הוא בכמות המגשים שצריך להזמין. מגשי אירוח כיום מוגשים בצורה אסתטית ומרהיבה, כך שהם בהחלט יכולים להיות שימושיים גם לאירועים כמו בר מצווה ובריתות, וגם לאירועים קטנים יותר כמו חגיגות יום הולדת במשרד".

עכשיו כל שנותר לכם זה להיכנס ולהסתכל על תפריט מגשי אירוח ולבחור מה הם המגשים שתזמינו לאירוע הבא שלכם. אנחנו יודעים שיהיה לכם טעים, אבל נשמח לשמוע מכם בתגובות מה חשבתם על החוויה בכללותה. אם אתם מחפשים עוד מאמרים ותוכן מפי מיטב המקצוענים המובילים בישראל – היכנסו לאזור מומלצים שלנו.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות