דף הבית / עסקים בכותרות / אוהלים לאירועים- יתרונות וחסרונות

אוהלים לאירועים- יתרונות וחסרונות

האוהלים הקלאסיים שאנו מכירים הפכו מודרנים ומותאמים במיוחד לאירוח קהלים באירועים גדולים בסביבת חוץ. פעמים רבות, אנו מופתעים לגלות את כברת הדרך שעשו אוהלים לאירועים עד לאפשרות מעשית הניתנת ליישום בקלות בכל מסיבה, חתונה, בר מצווה או אירוע חברה.

חלפו להם ימי האוהלים הישנים והבלויים, והחליפו אותם חומרים קלים, גמישים וצורות הנדסיות אסתטיות ואלגנטיות הנתמכות ע"י מקצוענים ומהנדסים. לפניכם סוגי אוהלים עכשוויים נפוצים בהם סביר שניתקל .בבואנו לבחור אוהלים לאירועים.

אוהל לאירוע מבית האחים עץ
אוהל לאירוע מבית האחים עץ

אוהל מספר 1 – אוהל על יתדות

אוהל המאופיין ביתדות המשתלבות בצורת אלכסון. היתדות ננעצות באדמה ומצטלבות עם יתדות אחרות. נקודת המרווח בין כל שתי יתדות יוצרת את פסגת האוהל שצורתו “וי."

יתרונות

האוהל קל ומהיר מאוד להקמה בזכות מספר מועט של מוטות ורכיב
אוהל אירועים על יתדות מכיל חלל גדול יותר לגובה במרכזו, וככזה יוצא תחושה של מרחב מרווח יותר.

חסרונות

אוהל יתדות פחות מתאים לאירועים המוניים. היתדות או המוטות של האוהל מחולקים בצורה שווה על פני השטח של האוהל. משמעות הדבר היא שפריסת חלק מהרגליים מצויה בפנים האוהל כמכשול לקהלים גדולים.

בנוסף, אוהל יתדות מצריך להביא בחשבון מתיחה מדויקת ומוקפדת יותר מאנשי הסגל המרכיבים את האוהל לעומת סוגי אוהלים אחרים.

חסרון נוסף הוא שאוהל היתדות לא ניתן להקמה על שטח בנוי ואינו משתלב ללא קדחים במשטחים בנויים .
בעיר

אוהל מספר 2 – אוהל שלדה

אוהל לאירועים שמבנהו מזכיר מרובע. האוהל מזכיר מאוד בית בנוי. בזכות מחברים רבים מסוגים שונים, המבנה הנוצר משווה לו מראה מהוקצע ויציב למראה.

יתרונות
מטבע הדברים, אוהל שלדה/מסגרת זקוק לפחות שטח פנים ולפחות תומכות בהקמה. הדבר מסתכם באוהל מרווח לאורכו ולרוחבו, שמאפשר לקהל לעבור בו באין מפריע. המראה שלו מודרני וחגיגי,.

ניתן לבנות את האוהל בכל מקום, במיוחד בשטחים בנויים תודות לתמיכה רחבה של צלעות ומחברים מגוונים המאפשרים הקמה מהירה על משטחים שונים.

יתרון נוסף הוא הקירות הניתנות להתאמה באוהל שלדה, המסייעים להרגשה נפלאה ובטוחה לכל אורך האירוע מפגעי מזג האוויר למינים.

חסרונות
ממש כמו פזל גדול, אוהל שלדה מורכב ממספר חלקים גדול, ההופכים את מלאכת ההרכבה וההקמה למאתגרת יותר מאשר שילוב של מספר מוטות יחד.
טיפ

למי זה מתאים
אוהל שלדה יוצר מרחב בטוח ההכרחי באירועי שמחה כמו נשף ריקודים או חתונה.
ניתן להכניס לתוכו במה ואף לסדר מערך הושבה מסוגנן בחלל האוהל ובקלות.

אוהל שלדה או אוהל יתדות – תלוי באירוע שלכם

המסקנה היא ברורה. כדי לבחור את האוהל הכי מתאים, קחו בחשבון את סוג האירוע ותוכלו להתאים לעצמכם ולאורחים אוהל להשכרה ססגוני וייחודי שישמח את כל הנוכחים למשך כל האירוע, יגזור מחמאות ויהפוך את האירוע ליחיד במינו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות