דף הבית / חדש על המדף / שלוש דקות/ אנדרס רוסלנד, ביורג הלסטרום

שלוש דקות/ אנדרס רוסלנד, ביורג הלסטרום

קטגוריה: ספרות מתורגמת הוצאה: סלע ספרים

פייט הופמן, פושע ומודיע משטרתי סמוי, נחשב מת על ידי משטרת שבדיה.
רק אריק וילסון, המפעיל המשטרתי הקודם שלו, יודע היכן הוא נמצא ומה הוא עושה בימים אלה: שומר ראש וגובה חובות בשירות קרטל הקוקאין הקולומביאני ומסתנן לשורות הארגון מטעם המנהל האמריקאי לאכיפת חוקי הסמים, שלמעשה פועל כדי לחסל את הקרטל מבפנים.
כדי להוסיף לאמינותו, מתווסף הכינוי של הופמן – ´אל סוואקו´ (השבדי) – לרשימת הפושעים המבוקשים ביותר בתעשיית הסמים.
כאשר יושב ראש בית הנבחרים האמריקאי נחטף, על ידי כוחות הגרילה המניעים את הקרטל, הופמן מוצא את עצמו בקו האש של מה שמכונה "המלחמה האחרונה בסמים".
רשימת המבוקשים הופכת לרשימת חיסול והמנהל לאכיפת סמים, מתנער מיידית מהופמן ונוטש אותו ואת משפחתו.
פייט הופמן, נדרש ללכת על חבל דק ולתמרן בין תפקידו בקרטל ומחויבותו המוכחשת לממשל האמריקאי, במטרה להגן על חייו וחיי אהוביו.
לעזרתו נחלץ הבלש העקשן והמריר אוורט גרנס, ויחד הם ינסו להוציא אל הפועל תוכנית מילוט מורכבת, שאם פרט אחד בה ישתבש, בתוך שלוש דקות הכל ייגמר.

כמו בספרם שלוש שניות, זוכה פרס האקדמיה בשבדיה למותחן הטוב ביותר לשנת 2012, גם בספר זה אנדרס רוסלנד, כתב חדשות לשעבר, וביורג הלסטרום, עבריין משוקם שעוסק כיום בחינוך נערי רחוב, יצרו עלילה מפותלת שאינה מרפה מן הפרק הראשון ועד לשורה האחרונה. תענוג הארד-קור ששום חובב מותחנים וספרים בכלל, לא יכול להרשות לעצמו לוותר עליו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות