n
דף הבית / בקעת אונו / עו"ד דורון חכם, בערב מרתק על הסמוי מן העין ומשמעות החיים

עו"ד דורון חכם, בערב מרתק על הסמוי מן העין ומשמעות החיים

דורון חכם עורך דין מצליח וויתר על הקריירה כעורך דין ונסחף אחר כתיבה מרתקת. עד כה כתב 5 ספרים, כל ספר עם משמעות והסתכלות ייחודית על סיטואציות שונות בחיים, "אליס בטינדרלנד", "תל אביב בגדד", "אתמוליים", "מים גנובים חודרים עמוק", ו"עוד מאה של בדידות".
רחל יונה

דורון חכם
דורון חכם במהלך ההרצאה. תמונה: באדיבות המשפחה

בערב חברתי מרתק שהתקיים ברמת אפעל בביתה של אורה חכם, ראש המועצה האזורית אפעל לשעבר, אימו של דורון, סיפר חכם על אמת החיים במערומיה, הסיפורים שמאחורי העלילה, הדמויות הצבעוניות מהסיפורים שצבר בזיכרונו והקריא קטעים נבחרים מהסיפורים בשילוב הומור האופייני רק לו.

דורון ללא פוזות ולא במטרה למצוא חן בעיני אדם כזה או אחר, בדבריו הציג זווית מעניינת והסתכלות ייחודית על החיים ועל החוויות שכל אחד מפרש אחרת. חכם בולט בכתיבה ישירה ונוגעת, מספר בגילוי לב על מה שאחרים חושבים ואיש לא מעז להעלות על הכתב את מחשבותיו. הוא מנתח באומץ לב ובתעוזה רבה סיטואציות מורכבות.

על הספר, תל אביב בגדאד -"מענה תמים לדואר אלקטרוני מוביל משפטן צעיר להסתבכות עם שירותי הביטחון ולחשיפת העבר האפל והטרגי הרודף את משפחתו. העלילה מתרחשת בשלהי המאה הקודמת בתל אביב ובעיראק לסירוגין, וקושרת בין אירועים דרמטיים – מנת חלקה של שארית הפלטה של הקהילה היהודית בבגדד בשנות השבעים – לבין חייה הסוערים של תל אביב"… הספר מתאר בהומור סודות משפחתיים, מעביר מסרים והתמודדות עם חיים מורכבים.

בספר "מים גנובים חודרים עמוק", מוביל דורון חכם, מאבק לשמירה על החופים. אזרח אחראי, גולש נלהב בחופי הארץ וברחבי העולם, אוהב סביבה, משפטן וכלכלן, בין מובילי המאבק לשמירת חופי בת גלים בחיפה, אשר גאל את החוף והנוף מגזירה של ייבוש, "מגדול", והקמת פרויקט נדל"ני, בחסות המותג ׳מרינה׳. הספר נכתב בהשראת המאבק שלו כפעיל חברתי וגם כלקח ממנו.

ספריו יוצרים בקרב הקוראים זווית ראייה ייחודית ומוציאים אותם מאזור הנוחות.

בתמונה- דורון חכם במהלך ההרצאה

תמונה: באדיבות המשפחה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בנוסף להכל, ויש לו כל כך הרבה מעלות וחוכמות – עד אין סוף, האיכות היוצאת דופן של דורון היא – חבר זהב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות