n
דף הבית / בקעת אונו / מ.כ אור יהודה נושמת אוויר פסגות

מ.כ אור יהודה נושמת אוויר פסגות

קבוצת הנשים של מ.כ אור יהודה, לא התקשתה להביס בביתה את מ.כ אשדוד ושמרה על מקומה בפסגת הליגה הארצית

מ.כ אור יהודה צילום מורן מגידש
צילום: מורן מגידש

השחקניות של עדי פסח, לא נתנו לאשדוד אפילו זמן להיכנס לעניינים וכבר בדקה השלישית של המשחק, כבשה מיכל-לי כורש את הראשון לזכות אור יהודה. שלוש דקות לסיום המחצית, יפעה דותן הכפילה את התוצאה ובהפסקה- 2:0 למוליכת הטבלה.

מאמן אור יהודה ערך חילוף משולש עם פתיחת המחצית השניה ובדקה ה-52, המחליפה שרה ג'יין, קבעה 3:0. זהות המנצחת לא הוטלה בספק ושלוש דקות לסיום חתמה מחליפה נוספת- מלאני כהן, את תוצאת המשחק כשקבעה 4:0 ביתי למ.כ אור יהודה שהתאוששה אחרי המשחק הפושר שלה במחזור הקודם שגרם לה לאבד נקודות ראשונות.

מאמן הקבוצה עדי פסח אמר בסיום: "לאחר המשחק האחרון, שהסתיים באיבוד 2 נקודות חשובות, התמקדנו באימונים בעבודה על דיוק המסירות ושיפור קבלת ההחלטות. ראוי לציין שהשחקניות קשובות ועובדות קשה ואכן התוצאות מיהרו להגיע! מעבר לנחישות והמוטיבציה הגבוהה בלט במיוחד משחק המסירות התכליתי שלנו כשיותר מסירות והכנסות מדויקות תורגמו לשערים.

בנוסף, מגיע שאפו ללהלי גרשונוביץ, שעקב חסרונן של שתי השוערות שלנו, נקראה לעמוד בשער ושמרה על רשת נקייה. תודה לצוות המקצועי, מורן ואורן שממשיכים בעבודה המצוינת."

מנהלת הקבוצה ופסיכולוגית הספורט- מורן מגידש: "לצערי נבצר ממני להיות במשחק אבל לא היה לי ספק שקבוצת הנשים שלנו תבוא להילחם מהדקה הראשונה ועד שריקת הסיום. עלינו ליתרון מהיר כבר בדקה ה-3 והמשכנו ללחוץ בלי הפסקה.המשחק נוהל ביד רמה על ידי עדי ואורן, ראו שהבנות הגיעו מוכנות למשחק, זה התבטא גם בחילופים, שתי השחקניות שנכנסו כמחליפות הבקיעו את שני הגולים במחצית השנייה, מה שמראה את העוצמה של סגל השחקניות שלנו!

בכך קבוצת הנשים של אור יהודה ממשיכה להוביל את טבלת הליגה הארצית. אני מודה לכל אחת ואחת מהשחקניות שלנו על מה שהן עושות בעבור הקבוצה והמועדון. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק החוץ בשבוע הבא."

במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ ביבנה מול מכבי המקומית שנמצאת בתחתית הטבלה. בסיבוב הקודם אור יהודה ניצחה 2:0 במשחק הביתי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות