n

נפרדו וניצחו

הפועל קריית אונו חגגה ניצחון וגם נפרדה מכוכבה חנן אסור, שפרש ממשחק

אומרים תודה לחנן- צילום הפועל עירוני קריית אונו
אומרים תודה לחנן- צילום הפועל עירוני קריית אונו

הקבוצה המשחקת בליגה ב', אירחה במגרשה את צעירי טירה וניצחה 2:1 עם שערים של ליאור יהודה וינאי אלבז. אך הסיפור של המשחק היה הטקס המרגש שערך המועדון לגדול שחקני הקבוצה- חנן אסור, שפרש ממשחק פעיל.

אסור בן ה-37, הצטרף אל אונו בשנת 2007 כששיחקה בליגה ג' ובעונת הבכורה שלו כבש 11 שערים. עונה לאחר מכן כבר עמד על מספר אדיר של 37 שערים והפך לכוכבה הבלתי מעורער של הקבוצה ובהמשך כמובן גם לקפטן. עד לפרישתו, כבש החלוץ למעלה מ-100 שערים במדי קריית אונו והפך לכוכש השערים מספר 1 בהיסטוריה של המועדון.

בטקס לכבודו הוענקו לחנן תמונות למזכרת וחולצה ממוסגרת עם המספר 10, על ידי טל חבה- קפטן הקבוצה כיום, דודי מור- מנהל אגף הספורט בעירייה ויניב בוכניק- יושב ראש המועדון.

גם קבוצת הנוער של המועדון עשתה חיל השבוע כשעלתה לשלב הבא הגביע המדינה אחרי ניצחון 1:0 על כפר קאסם. את השער לזכות קבוצתו של המאמן אורן דיין, כבש רן ערוסי במהלך המחצית השנייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מ.כ אור יהודה צילום מורן מגידש

צמד חמד

תפריט נגישות