n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה מתחילה בבריחה בפסגה

אור יהודה מתחילה בבריחה בפסגה

מוליכת טבלת הליגה הארצית לנשים, רשמה ניצחון שמיני ובמקביל קיבלה בשמחה את הידיעה על ההפסד השני של הפנתרות מאשדוד. הפער בפסגה גדל ל-4 נקודות

מ.כ אור יהודה צילום מורן מגידש
(רועי אסף)

משחק החוץ ביבנה, התחיל ברגל שמאל. בדקה ה-20 עלו המקומיות ל-1:0 משער שנכבש בבעיטה מרחוק של נטע אסבט. אך מאותו הרגע השחקניות של עדי פסח העבירו הילוך במטרה לאזן את התוצאה ורגע לפני הירידה להפסקה, נפסק לזכותן כדור עונשין מ-11 מטרים אותו תרגמה יפעה דותן לשער שיוויון ובמחצית 1:1.

המחצית השנייה כבר נראתה אחרת לגמרי ונדמה היה שלכולם ברור שהמהפך בדרך ואכן לא לקח לו זמן להגיע כשחמש דקות לאחר פתיחת החלק השני של המשחק- הקפטנית של אור יהודה- ליה ספילקין, כבשה את השער השני והמהפך הושלם.

רבע שעה לסיום, נכבש שער עצמי שהעלה את אור יהודה ל- 3:1, תוצאה שנשמרה עד לסיום. ניצחון שמיני בתשעה משחקים למ.כ אור יהודה שנהנתה גם מההפסד של הדולקת אחריה קבוצת פנתרות אשדוד, שהופתעה בדרבי המקומי עם 2:0 מהדהד. ההפרש בין שתי המוליכות עומד כעת על 4 נקודות לזכות אור יהודה.

דבר המאמן, עדי פסח: "הגענו למשחק שהוא סוג של דרבי וידענו שהשחקניות של יבנה יעלו בטירוף וינסו להוציא את השחקניות שלנו מאיזון בכל מחיר! אני גאה לומר שהעונה יש לנו קבוצה לוחמת של חבורה של נשים קשוחות, מפרגנות וחכמות, במילים אחרות – ווינריות אמיתיות! גם כשהיינו בפיגור לא היה לי ספק שברגע שנתאפס והגול הראשון יכנס אנחנו נדע לגמור את המשחק בהמשך. אני בעיקר שמח שכל המטרות מתחילות להתממש ושהצלחנו לממש את כל החילופים במשחק כי באמת שמגיע לכולן לשחק מכוון שהן משקיעות המון בהגעה לאימונים וזה הכח האמיתי של הקבוצה! תודה לצוות המקצועי אורן ומורן, הפנים לאעבלין"

ליה ספילקין, קפטנית: "למרות פתיחה מאתגרת ופיגור קל של 1-0 לטובת היריבה, הצלחנו עוד לפני סיום המחצית הראשונה להשוות את התוצאה. במחצית השניה עלינו בכל הכוח ותוך זמן קצר כבר הבקענו שער נוסף ולאחריו עוד אחד. עוד משחק שהוכיח שבסופו של דבר הכל בראש, וגם אם מתחילים בפיגור אפשר להפוך את התוצאה ולצאת כמנצחות. שמחות על עוד 3 נקודות חשובות מאוד להמשך העונה."

יפעה דותן: "אין ספק שהגענו למשחק שטמן בחובו המון אמוציות, את רוב השחקניות אנחנו מכירות מאוד מקרוב והדבר היווה לנו אתגר מנטלי. הצלחנו להתעלות על האתגר ולשחק את המשחק שלנו בצורה נחושה וספורטיבית. אני גאה להיות חלק מקבוצה אשר פעם אחר פעם מוכיחה שיש לה אופי וכח רצון. עכשיו הפנים קדימה ליעד הבא."

המנהלת ופסיכולוגית הספורט, מורן מגידש: "זה היה משחק חוץ חשוב מול קבוצה נחושה, נכנסו לפיגור אבל הצלחנו להשוות את התוצאה כבר במחצית הראשונה. למחצית השנייה עלינו בכל הכוח והיה נראה שזה רק עניין של זמן עד שנעלה ליתרון. קבוצת הנשים שלנו היא קבוצה נחושה, חזקה עם חוסן שיודעת לחזור ממצבים של פיגור ולהפוך משחקים! אני מאוד מאמינה בנו! רוצה להודות לכל סגל השחקניות שלנו על ההשקעה והעבודה הקשה שלהן. בזכותן אנחנו קבוצה כל כך חזקה שמובילה את הליגה. אנחנו עם הפנים קדימה ליום ראשון למשחק הבית מול הפועל איחוד בנות אעבלין. סומכת עלינו ועל הצוות המקצועי (עדי ואורן) שנבוא חדות ומפוקסות כמו שאנחנו יודעות."

מ.כ אור יהודה 1 צילום מורן מגידש

צילומים: מורן מגידש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 15.44.05_6ebf0b51

אירועי יום השואה 2024 בראשון לציון

תפריט נגישות