n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג הגיעה לבקר

קריית אונו: השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג הגיעה לבקר

האירוח החל בסיור ברחבי העיר וראש עיריית קריית אונו ישראל גל הציג בפני השרה את תחום השמירה על הסביבה: "יש לנו בעיר עשרות מיזמים בתחום ההגנה על הסביבה"

השרה להגנת הסביבה בקריית אונו. צילום איתן אלחדז ברק
השרה להגנת הסביבה בקריית אונו. צילום איתן אלחדז ברק

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג ואנשי משרדה התארחו בקריית אונו בשבוע שעבר. האירוח החל בסיור ברחבי העיר וראש עיריית קריית אונו ישראל גל הציג בפני השרה את תחום השמירה על הסביבה: "יש לנו בעיר עשרות מיזמים בתחום ההגנה על הסביבה, להם שותפים כל אגפי העירייה ואני גאה על העשייה הזו" אמר גל לשרה. בסיור הוצגו בפני השרה ואנשי משרדה הפרוייקטים של התקנת הגגות הסולאריים; מרכזי המיחזור והפסולת האלקטרונית; מיזם מיחזור הפלסטיק בשיתוף ״כתר״, האוסף ריהוט פלסטי מבתי התושבים; מיזם הרכב השיתופי; בוטיקהילה לבגדים משומשים; פרויקט Time לשמירה על כדור הארץ; שבילי האופניים, נתיבי התחבורה הציבורית ועוד.

גולת הכותרת של הביקור הייתה עת בישרה השרה זנדברג על מתן מימון לרכישת מדיחי כלים לכל גני הילדים בעיר, כדי להשלים את המעבר מכלים חד פעמיים המזהמים את הסביבה, לכלים רב פעמיים. השרה ביקרה בין היתר גם בגינה הקהילתית בשכונת רימון, ופגשה בה את הפעילות המנהלות את הגינה טלי יעקבי שוורץ וליהיא מנסנו."

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות